Mun elämä oli sitten tässä :/ masentavaa
Täytän parin vuoden päästä 40. Takana on pitkä parisuhde ja kaksi lasta. Meillä on omakotitalo ja asuntolaina. Kaikki merkit viittaavat siihen, että tässä se nyt sitten oli. Minun elämäni. Nyt jään odottelemaan, että pääsen hautaan.
Jotenkin todella masentavaa, että tämä nyt oli tässä tämä. Ei enää mitään kivaa, jännittävää tai uutta.
Kommentit (10)
Nonnih. Mitä tuota odottelemaan - kaiva hauta ja mene maate sinne.
Vierailija kirjoitti:
Nonnih. Mitä tuota odottelemaan - kaiva hauta ja mene maate sinne.
Hyvä idea. Tuon taidan tehdä kunhan tästä säät paranee.
Mun elämässä aukes kokonaan uusi sivu nelikymppisenä. Lapset aikuisia ja me "vanhukset" matkustellaan, syödään ulkona, tehdään extempore juttuja ja nautitaan toisistamme. Elämä on ihanaa!
Tuon ikäisenä minä opettelin purjehtimaan ja aloin matkustelemaan enemmän. Olen keksinyt paljon uusia haaveita, joita kohti pyrin. Mikä siinä kuoleman odottelussa on noin houkuttelevaa?
Sulla on vielä tsägällä n. 40 vuotta "normaalia" elinaikaa jäljellä. Sinä aikana tiede kehittyy niin paljon, että kaikki taudit parannetaan, ihmisistä tulee ikinuoria ja kuolemattomia tsyborgeja supervoimineen ja kaikki saavat harrastaa tajunnan räjäyttävää virtuaali- ja robottiseksiä ihan niin paljon kuin haluavat, joka päivä uusien kumppaneiden kanssa. Ja jos se ei vielä riitä, voit lähteä avaruutta tutkimaan/valloittamaan.
Nii, ja suklaasta kehitetään semmonen versio, joka laihduttaa.
Kyllä mä sanoisin, että sinnittele vielä.
Täytän 45 ja odotan innolla tulevaa. Projekteja on nytkin menossa ja kunhan ne on valmiit, olen vapaampi kuin pitkään aikaan.
No järjestä itsellesi jotain kivaa ja uutta. Mikä sua estää?
Ala käyttää huumeita. Petä puolisoasi. Liity kulttiin. Pelaa uhkapelejä. Aja ylinopeutta. Varasta kiskalta karkkipussi.
Ja vot, muuttuu elämä jännemmäksi.
Haluaisitko vaihtariksi minun ongelmani? Takuulla jännää enkä minä tätä jännyyttä tilannut. (Minulla on myös kaksi lasta)
Osta koira.