Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua rupes harmittamaan Jennin raskaus vaikka alussa olin iloinen...

Vierailija
09.10.2017 |

pakko purkautua tänne. Oon saman ikäinen ja en voi hankkia enää lapsia. :( Sairastuin masennukseen vakavaan sellaiseen kun lapset oli pieniä. Olin jopa psykoosissa unettomuuden ja töiden takia. Nyt estolääkitys. En voi senkään takia hankkia enää vauvaa vaikka pitkään halusin kun pitää kysyä siihenkin lääkäriltä lupa. Lääkärini on vielä tosi tiukkapipoinen kaiken suhteen. Nyt Jennin raskaus uutisten myötä, pienoinen vauvakuume nostaa taas päätä ja harmittaa ja itkettää. Nykyiset lapset jo teini-ikäisiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin itsekäs voi ihminen ollla. Vuosia lapsettomuudesta kärsinyt nainen on vihdoin raskaana. Nainen jonka raskautta on vielä koko maa kytännyt ja arvuutellut. Ja sinä kehtaat valittaa asiasta

Vierailija
2/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopea olet, kun tänään tietoon tulleesta raskaudesta olet jo ehtinyt ensin iloita ja sitten harmistua, siis jonkun toisen raskaudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt valoja päälle! Sinullahan on jo lapsia. Miten muutenkaan jonkun tuikituntemattoman ihmisen raskaus voi olla sinulle henkilökohtainen asia? Juuri tuollaisista itsekkäistä ajatuksista masennus kumpuaa.

Vierailija
4/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman törkeätä ja itsekästä. Sitä paitsi sinulla vieläpä on lapsia! Ja muutenkin, mitä toisten onni on sinulta pois?

Ajatusmaailmasi ei ole tasapainossa.

Vierailija
5/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onnellinen olen heidän puolestaan enkä ole onnea heiltä ottamassa pois. Oma tilanteeni harmittaa, eikö saisi?

ap

Vierailija
6/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin harmittaa. Sain vain yhden lapsen vaikka olisin halunnut useamman.

Vierailija
7/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis. Mä olen Jenniä parisen vuotta nuorempi ja itselläni ei ole vielä ainoatakaan lasta, eikä ole myöskään ketään, jonka kanssa jakaa haave lapsesta; tai mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta...  

Vierailija
8/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onnellinen olen heidän puolestaan enkä ole onnea heiltä ottamassa pois. Oma tilanteeni harmittaa, eikö saisi?

ap

Millä ihmeen assosiaatiolla saat jonkun randomin raskaudesta oman henkilökohtaisen asiasi? Yhdistätkö muutkin uutistapahtumat omaan elämääsi? Tässä valossa en yhtään ihmettele masennustasi, psykoosista puhumattakaan.

Vierailija
9/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun sää syöt mömmönappeja, niin älä tee enää lapsia. Ne huostaanotetaan kuitenkin

Vierailija
10/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo nyt valoja päälle! Sinullahan on jo lapsia. Miten muutenkaan jonkun tuikituntemattoman ihmisen raskaus voi olla sinulle henkilökohtainen asia? Juuri tuollaisista itsekkäistä ajatuksista masennus kumpuaa.

No ei kyllä pidä tuo paikkaansa. Oletko vähän yksinkertainen?

Mutta joo ap, Jennin raskaus ei liity mitenkään sinuun, eikä se harmi Jennin raskaudesta johdu vaan jostakin ihan muusta. Selvästi tarvitset tsekkausta masennuksesi hoitoon, jos ulkopuoliset itseen liittymättömät asiat aiheuttavat noin vahvoja reaktioita.

Vierailija
11/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää kysyä lääkäriltä lupa raskauteen?

Vaihda lääkäriä?

Vierailija
12/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Millä ihmeen assosiaatiolla saat jonkun randomin raskaudesta oman henkilökohtaisen asiasi? Yhdistätkö muutkin uutistapahtumat omaan elämääsi? Tässä valossa en yhtään ihmettele masennustasi, psykoosista puhumattakaan.

aika ilkeä olet. Tarkoitan , että samanikäisenä kuin Jenni, en voi saada enää lapsia. Se koskee tällä hetkellä....surematon suru jota kannan lopun elämäni. Olen sen vuosia laittanut kaiken alle. Se että olisin halunnut enemmän lapsia. Tuskin olen ainut joka näin tuntee, vai onko niin että kerran masennusta sairastaneena ei voi tuntea enää kaipausta lapsesta vaikka en sitä olisikaan hankkimassa. Elämä ei ole reilu ja toivon että sinulla kaikki hyvin kun voit noin ilkeitä kommentteja laittaa. Itse en voisi edes tuntemattomalle laittaa tuollaista. Syyllistää. Olen ollut tdella pohjalla, myönnän sen. Ja tullut pitkän matkan. Silti se satuttaa kuin kylmiä tuntemattomille voi ihmiset olla.

ap

Vierailija
13/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pidä tuo paikkaansa. Oletko vähän yksinkertainen?

Mutta joo ap, Jennin raskaus ei liity mitenkään sinuun, eikä se harmi Jennin raskaudesta johdu vaan jostakin ihan muusta. Selvästi tarvitset tsekkausta masennuksesi hoitoon, jos ulkopuoliset itseen liittymättömät asiat aiheuttavat noin vahvoja reaktioita.

Oon kyllä seurannassa ja hoidossa. Tosin hoitoni loppuu kohta. Olisin haľunnut sen jatkuvan itse. Lääkitys ei lopu. Ja luin täältä kyllä muidenkin kommentteja jotka tunsivat surua oman tilanteensa takia. Jonkun toisen raskaus ei ole minulta pois mutta eî se mitään annakaan.

ap

Vierailija
14/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lääkäriä?

Pitää syödä lääkkeitä lopun ikääni.....lääkityksen takia.

ap

Vierailija
15/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lääkäriä?

No jos estolääkitys on kerran päällä? Eli joko lääkitys pois, jolloin voi hankkiutua raskaaksi, mutta silloin vaarana on psykoosin uusiutuminen. Tai sitten lääkitys päällä, mutta ei voi hankkia lapsia. Etkö lukenut aloitusta?

Vierailija
16/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieliala paranisi jos lopettaisit muiden asioiden jauhamisen ja keskittyisit ihan vaan omaan elämääsi

Vierailija
17/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut olla ilkeä ketjun aloittajaa kohtaan, mutta varmastikin ymmärrät miksi kommenttisi perusteella sinusta välittyi itsekäs kuva? Vaikka seuraavassa kommentissasi käänsitkin takkiasi todeten olevasi onnellinen heidän puolestaan, ei se pyyhi pois sitä kuinka ensimmäisessä kommentissasi totesit Jennin raskauden harmittavan sinua.

Vierailija
18/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lääkäriä?

Pitää syödä lääkkeitä lopun ikääni.....lääkityksen takia.

ap

Kokeile toista lääkäriä. :)

Tsemppiä :) Ymmärrän kyllä surusi. Itsekin lasten saaminen on epävarmaa sairauden takia.

Älä välitä näistä ilkeistä kommenteista.

Vierailija
19/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on 40 ,ja Sauli 70? Molemmat vanhoja,onkohan baby ok?

Vierailija
20/20 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n tunteet ovat hyvin inhimillisiä ja ymmärrettäviä. Olen itsekin Jenni Haukion ikäinen, ja tiedän että näillä aamuilla sen lapsiluvun eteen on tehtävä nopeasti jotakin tai sitten todettava, että juna taisi just mennä.

Ap:lle lämmin halaus ja muistutus, että olet vastuussa olemassa olevista lapsistasi. Pidä lääkityksesi kunnossa ja itsestäsi huoli, sillä sinua tarvitaan. Lasta tarvitset vain sinä, äitiä tarvitsee koko perheenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän