Haluan miehen, jolle minä olen se ainut
Mistä sellaisia saa? Tuskin mistään, mikäli haluaa ulkonäöllisestikin miellyttävän kumppanin.
Jos mies on todella hyvännäköinen, hän ei ole yhden naisen mies. Ja toisinpäin. Pitääkö siis tosissaan alentaa rimaa ulkonäköseikkojen suhteen, jotta löytää oikeasti yhden naisen miehen?
Kommentit (22)
On meitä lihaksikkaita kauniita/komeita kilttimiehiä, mutta tuskin kiinnostut meistä. Olemme tylsiä sinulle. Sinä haluat jännitystä ja draamaa mitä vain jännämies fukmachine voi tarjota.
Minä olen tuollaisen komean ja yhden naisen miehen löytänyt Tinderistä:)
Voi kai saada? Mä ainakin olen miehenä ihan komea ja välillä on vientiäkin jos jaksaa tsempata. Ikää rupeaa jo olemaan (33v) ja rupeaahan tässä vähän rupsahtamaan kun ei ole mitään minkä takia yrittää.
Paitsi nyt! Olen aivan älyttömän ihastunut työkaveriin, en ole koskaan tuntenut tälläistä vetoa. Harmi vaan ettei taida olla kovin molemminpuolista... välillä katselee minua mutta ei kyllä oma-alotteisesti koskaan juttele kanssani.
Hän kyllä olisi minulle se ainut. Kai nämä halut kohtaavat liian harvoin :(
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellaisia saa? Tuskin mistään, mikäli haluaa ulkonäöllisestikin miellyttävän kumppanin.
Jos mies on todella hyvännäköinen, hän ei ole yhden naisen mies. Ja toisinpäin. Pitääkö siis tosissaan alentaa rimaa ulkonäköseikkojen suhteen, jotta löytää oikeasti yhden naisen miehen?
Hyvännäköisiä miehiä mitkä eivät harrasta h-u-o-r-a-ami-sta on olemassa, mutta tuskin kiinnostuvat sinusta ap, vaikutat aika pinnalliselta ja vähän tyhmältäkin.
Ihan faktahan se on, että jos ulkonäkö on parinvalinnassa se ehdoton ykkosjuttu, se vähentää huomattavasti mahdollisuuksia löytää kumppani, joka on luonteeltaan sopiva.
Mikä se on se Tinteri, joku nettideittikö???
Mistä tulee tämä yleistys että komea/kaunis on pettäjä?
Vierailija kirjoitti:
Voi kai saada? Mä ainakin olen miehenä ihan komea ja välillä on vientiäkin jos jaksaa tsempata. Ikää rupeaa jo olemaan (33v) ja rupeaahan tässä vähän rupsahtamaan kun ei ole mitään minkä takia yrittää.
Paitsi nyt! Olen aivan älyttömän ihastunut työkaveriin, en ole koskaan tuntenut tälläistä vetoa. Harmi vaan ettei taida olla kovin molemminpuolista... välillä katselee minua mutta ei kyllä oma-alotteisesti koskaan juttele kanssani.
Hän kyllä olisi minulle se ainut. Kai nämä halut kohtaavat liian harvoin :(
Kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
Isompi yleistys suomessa on kun jollakin on ''komea'' mies. Pullaposket ja tatskoja.
Komealla tai kauniilla miehellä on kulmikkaat kasvot, erottuva leuka, silmät tarpeeksi kaukana toisistaan, kapea pieni aristokraatin hyppyri nenä ja paksut tuuheat hiukset, usein tumman ruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi yleistys suomessa on kun jollakin on ''komea'' mies. Pullaposket ja tatskoja.
Komealla tai kauniilla miehellä on kulmikkaat kasvot, erottuva leuka, silmät tarpeeksi kaukana toisistaan, kapea pieni aristokraatin hyppyri nenä ja paksut tuuheat hiukset, usein tumman ruskeat.
Sopivan paksut huulet unohtui mainita.
Höpshöps, ei se ulkonäkö ole YKKÖSjuttu, mutta olennainen seikka kumppanissa. Ne, jotka muuta väittävät, puhuvat palturia. Kyllä sitä hyvännäköistä naamaa kattelee pidempään kuin epäviehättävää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpshöps, ei se ulkonäkö ole YKKÖSjuttu, mutta olennainen seikka kumppanissa. Ne, jotka muuta väittävät, puhuvat palturia. Kyllä sitä hyvännäköistä naamaa kattelee pidempään kuin epäviehättävää.
Ap
Tietysti mutta miksi oletat että automaattisesti hyvännäköisillä on eri prioritetit tai että ne ei ole yhden miehen /naisen kanssa?
Ulkonäkö ei mitenkään korreloi sen kanssa pettääkö tyyppi vai ei pettää jos pettää oli sitten ruma tai komea mieluummin ehkä kuitenkin komea.
No aina voi haluta, mutta riittääkö omat ominaisuutesi? Mikä on ikäsi, painosi ja pituutesi?
Vierailija kirjoitti:
No aina voi haluta, mutta riittääkö omat ominaisuutesi? Mikä on ikäsi, painosi ja pituutesi?
Tämä kiinnostaisi kuulla. Myös ap:n harrastukset ja kiinnostukset kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tietysti mutta miksi oletat että automaattisesti hyvännäköisillä on eri prioritetit tai että ne ei ole yhden miehen /naisen kanssa?
Koska kaikki jumalaisen hyvännäköiset miehet ikäluokasta 20-30 ovat olleet useamman naisen huomion perään, eli henkilökohtaisen kokemuksen pohjilta. Eivätkä edes vain jumalaisen hyvännäköiset, vaan muutkin komeaksi luokiteltavat nuoret miehet.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaisi kuulla. Myös ap:n harrastukset ja kiinnostukset kohteet.
Olen kaksikymppinen, poikkeuksellisen kauniiksi kuvailtu nainen. Omaan tiimalasivartalon ja käyn aktiivisesti kuntosalilla. Opiskelen kaupallista alaa.
Kysyttiinkö näitä seikkoja siksi, että voitaisiin heittää se "jos et itse yllä samalle tasolle, on turha haaveilla" -kommentti?
Eli haluat siis ulkonäöllisesti ja sisällöllisesti parhaan mahdollisen miehen. Toivottavasti olette myös itsekin parhaita mahdollisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei mitenkään korreloi sen kanssa pettääkö tyyppi vai ei pettää jos pettää oli sitten ruma tai komea mieluummin ehkä kuitenkin komea.
Ruma mies ei voi pettää koska vain komeat miehet saavat naisia. Johan aloitusviestissä todettiin että pitäisi olla erittäin komea mies eikä mikä tahansa kelpaa
On niitä uskollisia ja hyvännäköisiäkin. Joku voi olla tyhmä kuin saapas ja toinen kärsiä mielenterveysongelmista jne. Mutta ulkonäköä löytyy!