Olen varma että miesystävällä uusi nainen etsinnässä mutta ei vain kehtaa jättää minua
Ahdistaa asia ihan hirveästi ja koko ajan vain odotan milloin hän saa sanottua ettei oikeastaan rakasta minua ja haluaa aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa. Yritän koko ajan miellyttää häntä ettei hän jättäisi, mutta en ehdi, jaksa enkä osaa tarpeeksi. Meillä on ollut vielä suunnitelmissa muuttaa yhteen nyt, mutta tuntuu ettei se tule onnistumaan ja omasta asunnosta olen juuri luopunut ja pakannut tavarat. Pitäisi siis muuttaa uuteen kaupunkiin, aloittaa uusi työ ja samalla selvitä siitä että mies jättää ja olen ihan yksin ja ilman ystäviä uudessa paikassa. En vain kestä enää tätä ahdistusta ja itsemurha on tietysti paras ratkaisu, mutta sen estää se että minulla on lapsia. Olen neuvoton ja lohduton.
Kommentit (6)
Mistä tiedät? Millaiset merkit? Oletko puhunut miehen kanssa?
Mitä mä just luin... "En vain kestä enää tätä ahdistusta ja itsemurha on tietysti paras ratkaisu, mutta sen estää se että minulla on lapsia."
Sulla on jotain vakavia mielenterveydellisiä ongelmia. Tuollaisella sekoilulla saat ihan varmasti sen miehen lähtemään. (joka olisi kyllä hänen kannaltaan todella viisas ratkaisu..)
Mitä vittua ihan oikeesti? Mietit itsemurhaa jonku äijän takia vaikka sulla on lapsia?!? Nyt kuule on aika katsoa peiliin ja kaivaa se onni esiin ihan itsestä. Susta todennäköisesti paistaa epätoivo tooooosi kauas. Miellyttämällä sä et tuu pitämään ketään pitkään ellei joku satu tarvitsemaan uutta kynnysmattoa. Ja en haluis olla ilkee mutta nyt on pakko!
Olet takuupillu, niin kauan kuin uusi on saletisti koukussa.
Up