Onko muilla miehillä samanlaisia kokemuksia?
Toi toinen ketju taisi mennä lukkoon...
Aihe oli pihtarimiehet. Tämä on vähän sivuraiteilla siitä aiheesta MUTTA;
Minulla on aika outo ongelma, jos sitä siksi voisi kutsua. Olen ihan päättömän ihastunt erääseen naiseen, mutten unelmoi seksistä hänen kanssaan. Haluaisin vain muuta läheisyyttä, arkea ja puhumista. Jo pelkkä kädestä pitämisen ajattelu saa mut lähes onnelliseksi.
Hän on todella kaunis ja seksikäs ja minulla on ihan normaalit halut ja testotasot. Hänellä on lähes yhtä kaunis ja seksikäs sisko, ja häneltä minä haluaisin seksiä. Ei mitään muita tunteita siskoa kohtaan paitsi että on mukava. Ei mitään romanttista. Tulee ihan morkkis näistä fiiliksistä. Onko muilla ollut vastaavaa ja mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (8)
Onpa tylsää.. ei kai tää nyt ihan poikkeuksellista ole? Onko mulla joku vanhanaikainen käsitys seksistä? En kyllä ole ennen huomannut. En tosin ole ollut näin ihastunutkaan koskaan.
Ei kellään mitään sanottavaa? Koittakaa edes. Tosi outo tilanne mulle, varmaan paras vain vaihtaa maisemaa ja unohtaa hänet.
Tuohan on ihan normisetti. Se oikea ihastus ja sitten ne seksi-ihastukset.
Toinen on sun äiti, toinen sun h####. Eikai siinä mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan normisetti. Se oikea ihastus ja sitten ne seksi-ihastukset.
Onko näin? Ehkä sitten.. en ole kyllä koskaan ollut näin ihastunut mutta silti ihmetyttää. Kyllä muiden kanssa myös seksi on käynyt mielessä ja muutenkin ne ovat olleet enemmän semmoisia 'kivoja' ihastuksia, ei tälläistä epätoivoista kaipuuta kuin nyt. Hyvä jos on normaalia :D
up