Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en enää rakasta miestäni?

Vierailija
08.10.2017 |

Moni nainen ottaisi hänet varmasti mielellään. Pitää huolta itsestään (minun makuuni vähän liikaakin), on aina huoliteltu ja puhdas, hyvännäköinen kokoomuslaisittain, trendikäs, tienaa hyvin, täydellinen isä ja hyvä puoliso, kiltti ja luotettava. Näyttää 10v nuoremmalta kuin onkaan, eli hyvät geenitkin. Ei käytä alkoholia kuin kerran vuodessa-kahdessa ja viihtyy kotona (makuuni vähän liikaakin).
Miksi en tunne minkäänlaista intohimoa tai halua häntä kohtaan? En ole tuntenut juuri koskaan, en edes silloin alussa. Yhdessä ollaan oltu jo reilusti yli 10v ja nykyisin eletään kuin kämppikset. Miksi en rakasta häntä enää, vaikka kaikinpuolin on hyvä mies? Onhan sillä myös niitä vikojakin, mutta ei mitään suuren suuria. Ei vaan sytytä ja olo on tosi paska sen vuoksi. En halua erotakaan, koska lapset ja kun ei tosiaan mitään pahoja vikojakaan ole.
Miten saisin itseni rakastumaan häneen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi tietää.. Minäkin jätin aikoinaan maailman parhaimman puolison ja mietin häntä vieläkin usein.

Parempaa en koskaan tule saamaan, hänellä on nykyään perhe ja on onnellinen josta olen myös iloinen että hänellä menee hyvin.

Mä olen vaan semmoinen joka viihtyy yksin, suhteen lopettamiseen siis ei liittynyt toista henkilöä.

Vierailija
2/2 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on lastenteon moottori. Rakkaus mennyt jo sulta ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme