En ole tekemisissä kouluaikaisen kavereiden kanssa, muita?
En ole tekemisissä enkä edes halua olla. Vaikea lapsuus ja nuoruus, koulukiusaamista ja lopuksi omia sekoiluja. Haluan vain unohtaa.
Kommentit (9)
Yhden ainoan luokkakaverin kanssa jutellaan kun nähdään. Muita en halua edes nähdäkään...
En ole tekemisissä. Kaikki muutimme eri puolille Suomea opiskelmaan, jolloin tiet erosivat. En ole jaksanut alkaa lämmittelemään suhteita uudestaan. Jos tuolloin olisi ollut FB tms. niin ehkä välit olisivat voineet säilyä.
En ole tekemisissä. Yhteydenpito entisiin koulukavereihin ei todellakaan kiinnosta.
En ole tekemissä minäkään. Ei ollut kavereita enää ala-asteen jälkeen, ala-asteella oli muutama joihin voisikin pitää yhteyttä, mutta yhteys katkesi yläasteella siirryttäessä ja siihen aikaan ei ollut mitään Facebookia ja nyt ei jotenkaan tunnu enää luontevalta ottaa yhteyttä.
Täällä myös yksi, takana koulukiusaaminen, ei kiinnosta enää.
Minäkään en ole tekemisissä entisten koulukavereitten kanssa. Menin Facebookiin vasta joku aika sitten ja yksi koulukaveri laittoi kaveripyynnön. Jutellaan joskus muutama sana. Muuten ei kiinnosta ja vaihtunut sukunimi suojaa kyllä aika hyvin.
Ne jotka olivat kavereita muuttivat muualle. Kiusaajat jäivät, joten en ole tekemisissä. Eivät toki haittaa kun heidän elämänsä ei ole mitenkään kunnossa.
Peruskoulusta ei ole yhtään ystävää, jonka kanssa pidän yhteyttä. Yläasteen lopulla kun muut alko "bilettämään" niin mä olin se joka ei ikinä halunnu tulla mukaan. Se on varmaan yks syy miks ei pidetä yhteyttä enää, kun oon niin antisosiaalinen.
Ammattikoulusta jäi vaan yks ystävä, jonka kanssa ollaan kuin veljekset. Pidetään säännöllisesti yhteyttä.
-M24
Miksi pitäisi väkisin olla jonkun kanssa tekemisissä, jos ei ole mitään syytä? Parin lapsuuden kaverin kanssa olen tekemisissä kerran-pari vuodessa.