Liikunnalliset erakkonaiset?
Onko tällaisia olemassa? Eli että sosiaalinen elämä on aika olematonta ja tärkein juttu on elämässä liikunta?
Haluaisin löytää tällaisen naisen parisuhteeseen :D
Kommentit (31)
Olen erakko ja introvertti. Mutta en voi juosta kun rinnat heiluu. Joku mies sanoisi että kulkuset heiluu myös, mutta nehän on keskilinjassa, joten ei ole verrattavissa eri suuntiin tempoileviin rintoihin. Jos fysiikkaa ymmärrätte. Normaalipainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen erakko ja introvertti. Mutta en voi juosta kun rinnat heiluu. Joku mies sanoisi että kulkuset heiluu myös, mutta nehän on keskilinjassa, joten ei ole verrattavissa eri suuntiin tempoileviin rintoihin. Jos fysiikkaa ymmärrätte. Normaalipainoinen olen.
Ja painovoimaa uhmaten, harrastan liikuntaa monipuolisesti. Mies on viikonlopuksi, en pystyisi olla kenenkään kanssa koko aikaa.
real one kirjoitti:
Ette te mitään erakkoja ole kun 99% suhteissa tai irtopanojen kanssa säätämässä. Älkää aina viitsikö sotkea käsitteitä. Ette ole introvertteja, ette ole erakkoja.
Se vain että jos kirjaimellisesti puhuttaisiin erakosta niin sellainen tuskin on kiinnostunut parisuhteestakaan.
Vierailija kirjoitti:
real one kirjoitti:
Ette te mitään erakkoja ole kun 99% suhteissa tai irtopanojen kanssa säätämässä. Älkää aina viitsikö sotkea käsitteitä. Ette ole introvertteja, ette ole erakkoja.
Se vain että jos kirjaimellisesti puhuttaisiin erakosta niin sellainen tuskin on kiinnostunut parisuhteestakaan.
No miksi sitten puhua erakoista jos kuitenkin venytetään käsitteitä?
Erakkonainen voi olla kyllä suhteessa, mutta se oman ajan tarve on niin suuri, ettei monikaan mies kestä kun nainen ei ole käden ulottuvilla jatkuvasti :D
Lievästi erakko ja hyvinkin introvertti N25 ilmoittautuu. Olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ns. pakollisen ajan elämästäni, muu aika menee pääkopan latautumiseen, oman itseni kanssa olemiseen ja erityisesti siinä samalla urheiluun. Kyllä meitä on, vaikkei moni uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
real one kirjoitti:
Alan siis lähestyä oikeaa erakkoutta. Viikonloppusuhde jonkun miehen kanssa kyllä periaatteessa kelpaisi, mutta en viitsi tehdä yhtään mitään parinmuodostuksen eteen enää. N30
Joo, mutta olen jo elämäni miehen löytänyt. Meitä kuitenkin on, onnea oman sporttierakon metsästykseen!
Jos jotakuta sporttierakkoa kiinnostaisi tutustua aloittajaan niin olisi kiva jos voisitte laittaa spostia :)
Olen liikunnallinen, mutta myös ylipainoinen, ja liian vanha ap:lle. Onhan noita nuoria.
Täällä yksi urheileva erakkonainen lisää! Onhan meitä :)