Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei tajuta, että tämä ei ole päättäjien vastuulla enää?

Vierailija
07.10.2017 |

Päättäjät on pellejä. Se tiedetään jo. Leikataan tukia, nostetaan omaa palkkaa. Lisätään työaikaa, kun töitä ei ole. Nyt ainoa keino on työllistäminen. Kansalaisten tulee lisätä kulutusta eli ostakaa tuotteita. Ostakaa, käyttäkää palveluita ja tilatkaa. Suomesta! Ei halvalla kehitysmaista. Yritykset saa lisää rahaa ja palkkaa uutta työvoimaa. Ja käyttäkää ne rahat työvoimaan niin saatte kuluttajia. Nyt ei ole oikea aika säästää tai nostaa tuottoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs ostan ja palveluita käytän kun olen työtön? Sehän tässä on ollut yhtenä pointtina: kun tukia alennetaan, vähenee kulutus niiltä jotka suurimman osan asioista ostaisivat juuri Suomesta.

Vierailija
2/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin näen punaista kun joku kehuskelee jollakin kiinan tai minkä hyvänsä maan nettistä tilatulla krääsällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs ostan ja palveluita käytän kun olen työtön? Sehän tässä on ollut yhtenä pointtina: kun tukia alennetaan, vähenee kulutus niiltä jotka suurimman osan asioista ostaisivat juuri Suomesta.

Aivan, eihän siinä ole järkeä laskea tukia juuri tuon takia. Siihen en toki kehottanutkaan. Mutta hyvän ongelmakohdan otit heti esille!

Vierailija
4/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli!

Kapitalismi mahdollistaa sen että tavaraa tilataan sieltä mistä halvimmalla saa,

Sopeudu siihen ja pistä paremmaksi -tai muuten häviät kilapilun ja itket kun elämä on niiiiiiiiiiiiin kova ja väärin tms.

Ja pikku vinkki: älä syyllistä päättäjiä siitä että olet itse paska. :)

Vierailija
5/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin näen punaista kun joku kehuskelee jollakin kiinan tai minkä hyvänsä maan nettistä tilatulla krääsällä.

Kyllä, varsinkin tässä taloustilanteessa ja hyvätuloisena. Sitten ihmetellään, kun muualla työttömyys laskee ja Suomessa nousee.