Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä fyysisesti vajavainen voi saada rakkautta?

Vierailija
07.10.2017 |

Kasvoni ovat epäsymmetriset ja lantioni on liian leveä (muuten olen hoikka). Mistä voisin löytää puolison itselleni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin ehdotan, että menet ulos ja katsot jotain miestä silmiin hymyillen vähän samalla.

Vierailija
2/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa tsemppaamaan, mutta taidankin jättää sen jollekin muulle.

Monisairaan monisairas kumppani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin ehdotan, että menet ulos ja katsot jotain miestä silmiin hymyillen vähän samalla.

Olen nainen tosiaan. En uskaltaisi tehdä noin; heikko itsetuntoni ei kestäisi ilkeitä reaktioita.

Vierailija
4/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa tsemppaamaan, mutta taidankin jättää sen jollekin muulle.

Monisairaan monisairas kumppani

Ymmärrän kyllä, että on todella traagista olla monisairas, mutta itselläni ei ole kumppania eikä rakkautta ulkonäköni vuoksi. Ei mulla edes nuorena ollut poikaystäviä tai mitään läheisyyttä koskaan ja sain matkustella ympäri maailmaa yksikseni ilman, että kovinkaan moni mies teki oma-aloitteisesti tuttavuutta. Olin nuori, kuntoilin, opiskelin ja sivistin itseäni, söin terveellisesti ja olin hoikka sekä pukeuduin tyylikkäästi, enkä koskaan löytänyt kumppania. Mulle kävisi nainenkin, mutta lesbo- tai bi-naisetkaan eivät tee aloitteita. Kukaan ei tee aloitteita, sillä olen niin kuvottava.