Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuuden huippu

Vierailija
07.10.2017 |

En päässyt mukaan esikoispoikani ensimmäiseen muskariesiintymiseen. Kun olin laittamassa vaatteita päälle lähteäkseni mukaan, vaimoni tokaisi: niitä toisia akkojako pitäisi sinne päästä tollottamaan???
Poikani oli sen verran pelokkaan näköinen tuossa tilanteessa, että päätin jäädä kotiin.

Tuosta on kulunut jo vuosia, mutta silti minua harmittaa aika ajoin että en päässyt näkemään tuota lapseni ensimmäistä esiintymistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas vaimo sulla.

Vierailija
2/13 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kyllä aika tossukka, kun et lähtenyt. Ja miksei vaimosi lähtenyt mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet kyllä aika tossukka, kun et lähtenyt. Ja miksei vaimosi lähtenyt mukaan?

Joo, ihan selvästi miehen vika. Pitäähän tuollainen v*ttuilu miehen kestää.

Vaimosihan oli sitäpaitsi oikeassa, varmaan siellä oli muita naisia paikalla, joita olisit voinut nähdä, eikös vain?

Vierailija
4/13 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaimo, joka ei antanut katsoa TV:stä naisten alppihiihtoa. "Poutiaisen persettäkö pitäisi päästä tuijottamaan?"

Vierailija
5/13 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas yritin nauhoittaa tennisotteluja digiboksille. Kun olin töissä, oli boksista poistettu ottelut, joissa pelasi Maria Sharapova. Meillä ei kuulemma tolloteta venäläisten pikkuhousuja.

Vierailija
6/13 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää totta? Pitäisiköhän tollasille itkeä vai nauraa? Minä saatan vaikka huomauttaa miehelleni kadulla kulkiessa jos näen hyvännäköisen naisen jota hän ei ole huomannut tai mainita kuka julkkis minun mielestäni näyttää hyvältä, nainen tai mies. Ihan absurdi ajatus että mies ei saisi katsoa edes urheilua!

Vierailija
7/13 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä tivasi, ajattelenko muita miehiä tai näenkö unia muista. Kuulemma ajatteleminenkin on pettämistä.

Vierailija
8/13 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Jälleen kerran huono.

Ps. Et muutu mieheksi vaikka miten hoet sitä palstalla. Kannattaa ehkä kääntyä ammattilaisen puoleen ja lähteä harkitsemaan sukupuolen korjausta, kun on niin kauhean kova hinku esittää miestä päivästä toiseen täällä.

Vierailija
9/13 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää totta? Pitäisiköhän tollasille itkeä vai nauraa? Minä saatan vaikka huomauttaa miehelleni kadulla kulkiessa jos näen hyvännäköisen naisen jota hän ei ole huomannut tai mainita kuka julkkis minun mielestäni näyttää hyvältä, nainen tai mies. Ihan absurdi ajatus että mies ei saisi katsoa edes urheilua!

No v...u wau :DD Mikä h...in pointti tuossa käytöksessäsi on?

Kirosanat sensuroitu koska yhtäkään rumaa sanaa ei tällä palstalla sallita. Sen olen huomannut.

Vierailija
10/13 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan, kun Mikaela Ingberg heitti keihästä, oli kiellettyä katsoa yleisurheilua. Syy oli se, että Mikaela muistutti liikaa ex-tyttöystävääni.

Vierailija
11/13 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä mustasukkaisuutta!minun mieheni osti kukkia kerran eräälle naiselle ja en edes siitä ollut mustasukkainen.Hulluja akkoja.

Vierailija
12/13 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä on totta ja sitä kesti yli 5 vuotta. Tämä tv-sensuuri päättyi, kun poika täytti 6 vuotta ja tv meni vahingossa kanavalle, joka oli kiellettyjen listalla. Poika ihmetteli ääneen, onko tv:ssä useampi kuin 2 kanavaa?

Silloin päätin, että tämä hulluus saa loppua, ja en enää pahemmin piitannut hellapoliisin ohjeistuksesta.

Vierailija
13/13 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No v...u wau :DD Mikä h...in pointti tuossa käytöksessäsi on?

Kirosanat sensuroitu koska yhtäkään rumaa sanaa ei tällä palstalla sallita. Sen olen huomannut.

Etpä taida olla mikään "ruudin keksijä" jos et ymmärtänyt tuon kommentin pointtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä