Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen mies heittäytyy pateettiseksi humalassa?

Vierailija
07.10.2017 |

Tunnen ulkomaalaisia miehiä ja lisäksi kotimaisia tietty kotimaisia naisia eivätkä he tee humalassa (eivätkä muutenkaan) sellaista, mitä suomalainen mies tekee.

Esim. lähettelee viestejä humalassa/krapulakännissä aamuyöllä tyyliin (seuraavat ovat keksittyjä esimerkkejä) "Nämä silmät ovat nähneet niin rankkoja asioita. Nämä kädet tehneet kovaa työtä." tai "Kovakin mies saattaa itkeä pohjolan taivaan alla" tai "Miehen täytyy kaikki kestää yksin" tms.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Suomessa on paljon miehiä joiden ei pitäisi käyttää alkoholia.

Vierailija
2/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sitten vielä yhdistettynä väkivaltakohtaukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tulee pateettisia tietyssä humalan vaiheessa.

Vierailija
4/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo esimerkit eivät vaikuttaneet kovin mahtipontiselta käytökseltä.

Vierailija
5/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun mies näyttää tunteensa edes humalassa. minusta käytös humalassa ei ole ongelma vaan se, että miesten täytyy jotenkin esittää tunteetonta kovista yhteiskunnassamme ollakseen mies. Sairas roolimalli, minusta on hyvä kun mies ilmaisee itseään ja tunteitaan kaikilla meillä on tunteet ja ne resonoi hyvinkin toisiin.

Vierailija
6/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole munaa itkeä tai kertoa tunteistaan selvinpäin se näkyy näin ja ei, se ei ole vahvuutta.

Vierailija
7/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tulee pateettisia tietyssä humalan vaiheessa.

Nimenomaan. Miten joku voi uskoa muuta?

Vierailija
8/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole munaa itkeä tai kertoa tunteistaan selvinpäin se näkyy näin ja ei, se ei ole vahvuutta.

Tuossa huomaa miten negatiivisesti miehiin suhtaudutaan. Ei mitään empatiaa miehiä kohtaan saati että edes yritettäisiin ymmärtää niitä syitä, miksi miesten ei ole yhtä helppoa tai edes hyväksyttyä osoittaa tunteitaan naisiin verrattuna.

Vierailija
9/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen täytyy tehdä kovaa työtä. Kiitosta ei saa. Et sinäkään minua arvosta. Et varmalla arvosta! Yksin kannan kaiken, mutta rehellisyydestä en luovu."

Vierailija
10/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa huomaa miten negatiivisesti miehiin suhtaudutaan. Ei mitään empatiaa miehiä kohtaan saati että edes yritettäisiin ymmärtää niitä syitä, miksi miesten ei ole yhtä helppoa tai edes hyväksyttyä osoittaa tunteitaan naisiin verrattuna.

Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.

Vierailija
11/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo esimerkit eivät vaikuttaneet kovin mahtipontiselta käytökseltä.

Tosiaan pateettinen, eli paatoksellinen. Aika harva muistaa enää tuota vanhaa merkitystä, kiitos englannin sanan "pathetic"in.

Vierailija
12/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit kun selvinpäin kertoo mikä rassaa niin sanotaan: kestä kuin mies.

Vierailija
13/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi laskee testosteronitasoa ja mies saa tuntea miltä naisesta tuntuu aina.

Vierailija
14/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pateettinen tarkoittaa mahtipontista.

Vierailija
15/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. kyllä mä pidän tasa-arvosta Suomessa näin naisena mutta joskus ihan oikeesti tuntuu että miehellä ei saisi olla tunteita vaan pitäisi olla joku tunteeton sotilas eikä muuta virkaa. naiset saa itkeä jokaista menkkakramppiaan ja sydänsurujaan ja niissä oikein vellotaan eri instansseissa, annas olla kun mies sanoo, että on paha olla, heti käännetään selkä ja kehoitetaan karaistumaan tai haukutaan luuseriksi tai homoksi. 

miehillä ja pojilla on tunteet! Saa innostua, saa nauraa, saa tykätä, saa pitää hauskaa, saa itkeä, saa tuntea maailmantuskaa, ja epätoivoa, saa tuntua just siltä milät tuntuu

Se on Sun ihmisoikeutesi.

Vierailija
16/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.[/quote

Arvostan. oletko vapailla markkinoilla näin asiasta kukkaruukkuun?

t naikkonen

Vierailija
17/33 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.[/quote

Arvostan. oletko vapailla markkinoilla näin asiasta kukkaruukkuun?

t naikkonen

Olen.

Vierailija
18/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita.

Vierailija
19/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa se.

Mutta tätä, mistä täällä puhutaan - melankolisia tunteita ja itkuja, se ei tarkoita.

Vierailija
20/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita.

KVG!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi