Menenkö juhliin vai haenko viinipullon ja juon sen kotona?
En osaa päättää, mieli muuttuu koko ajan. Olen masentunut eikä oikein meinaa huvittaa ihmisten seura. Silti jotain tekisi mieli tehdä...
Kommentit (11)
Menet juhliin kun on kerran kutsuttu
Juot sen pullon viiniä kotona ja sitten menet sinne juhliin kunnon pohjissa. Vedät kunnon niitin päähän siellä ja vokottelet jonkun varatun miehen sieltä.
Oikeastaan ainoa syy mennä noihin juhliin olisi juuri se, kun on kerran kutsuttu... Ihmiset eivät nimittäin tiedä, enkä usko että ovat huomanneetkaan minun olevan oikeasti melko synkkä ja masentunut. Jos alan jäädä pois, niin kohta ei kutsuta minnekään.
Ovat sellaista positiivista kansaa, että en kehtaa juhlia pilata kertomalla masennuksellani.. Vain yksi on läheisempi kaveri, eikä hänkään tiedä kuinka pohjalla oikeasti olen :(
Vierailija kirjoitti:
Juot sen pullon viiniä kotona ja sitten menet sinne juhliin kunnon pohjissa. Vedät kunnon niitin päähän siellä ja vokottelet jonkun varatun miehen sieltä.
Tän jälkeen varmaan en liikkuisi enää yhtään minnekään :'D Ikinä enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän jälkeen varmaan en liikkuisi enää yhtään minnekään :'D Ikinä enää!
Tottakai liikuisit. Sen varatun miehen kanssa
Mene juhliin. Minulla pieni juhlapäivä, mutta ei kukaan ole muistanut. Juon yksin isoa viinipulloa. Ja tiedän, että muuta ei tule. Paitsi huonenna kauhea kankkunen.
Mene vaan, se voi piristää :) Sieltä pääsee aina pois yksinäisyyteen jos siltä tuntuu.
Älä mene jos ei innosta. Itselleni juhlat ovat aina painajaisia. Parhaani mukaan jättäydyn pois jos uskallan.
Juo puoli pulloa ja mene sitten juhliin, se rentouttaa mutta et ole umpihumalassa.
Mene juhliin, siellä piristyt! Juhlia järjestetään harvoin, himassa ehtii mätääntyä muutenkin. Pitkä ja tylsä syksy/ talvi edessä. Nyt juhlimaan sieltä. Pidä hauskaa! ;)