Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menenkö juhliin vai haenko viinipullon ja juon sen kotona?

Vierailija
07.10.2017 |

En osaa päättää, mieli muuttuu koko ajan. Olen masentunut eikä oikein meinaa huvittaa ihmisten seura. Silti jotain tekisi mieli tehdä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juhliin, siellä piristyt! Juhlia järjestetään harvoin, himassa ehtii mätääntyä muutenkin. Pitkä ja tylsä syksy/ talvi edessä. Nyt juhlimaan sieltä. Pidä hauskaa! ;)

Vierailija
2/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet juhliin kun on kerran kutsuttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot sen pullon viiniä kotona ja sitten menet sinne juhliin kunnon pohjissa. Vedät kunnon niitin päähän siellä ja vokottelet jonkun varatun miehen sieltä.

Vierailija
4/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa syy mennä noihin juhliin olisi juuri se, kun on kerran kutsuttu... Ihmiset eivät nimittäin tiedä, enkä usko että ovat huomanneetkaan minun olevan oikeasti melko synkkä ja masentunut. Jos alan jäädä pois, niin kohta ei kutsuta minnekään.

Ovat sellaista positiivista kansaa, että en kehtaa juhlia pilata kertomalla masennuksellani.. Vain yksi on läheisempi kaveri, eikä hänkään tiedä kuinka pohjalla oikeasti olen :(

Vierailija
5/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juot sen pullon viiniä kotona ja sitten menet sinne juhliin kunnon pohjissa. Vedät kunnon niitin päähän siellä ja vokottelet jonkun varatun miehen sieltä.

Tän jälkeen varmaan en liikkuisi enää yhtään minnekään :'D Ikinä enää!

Vierailija
6/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin

Vierailija
7/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän jälkeen varmaan en liikkuisi enää yhtään minnekään :'D Ikinä enää!

Tottakai liikuisit. Sen varatun miehen kanssa

Vierailija
8/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juhliin. Minulla pieni juhlapäivä, mutta ei kukaan ole muistanut. Juon yksin isoa viinipulloa. Ja tiedän, että muuta ei tule. Paitsi huonenna kauhea kankkunen.

Vierailija
9/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, se voi piristää :) Sieltä pääsee aina pois yksinäisyyteen jos siltä tuntuu.

Vierailija
10/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene jos ei innosta. Itselleni juhlat ovat aina painajaisia. Parhaani mukaan jättäydyn pois jos uskallan.

Vierailija
11/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo puoli pulloa ja mene sitten juhliin, se rentouttaa mutta et ole umpihumalassa.