Mitä nuorentavia kauneushoitoja 49v. naiselle
Täytän pian 50v. ja haluaisin näyttää nuoremmalta(ikäkriisi?)mitä kauneushoitoja,jopa kirurgisia olette ottaneet ja mitkä ovat tepsineet?ja ovatko kovin kalliita.Hyvä olisi jos olisivat myös tehokkaita.
Kommentit (66)
Mulla on tapana ottaa noin kuuden kerran sarjana kasvohoitoja, jotka kirkastavat ihoa ja jonkin verran myös kiinteyttävät. Koska ihoni ei kestä mitään AHA-kuorintoja ja happokäsittelyjä, niin hoidoissa käytetään laseria ja hoitogeeliä. Vikaksi kasvonaamio.
Maksaa noin 100 e/kerta. Olen ajatellut, että 600 - 800 e kerran vuoteen on ihan sopiva summa tehoaviin hoitoihin laitettuna. Tulee sitten kotonakin panostettua enemmän ihonhoitoon.
Kosmetologin pitää tietysti olla hyvä ja ammattitaito ajantasalla. Nettisivut kertovat paljon ja aina voi kysellä vinkkejä.
:DD
Taitaa balsamointi kutsua seuraavaksi
Kannattaa käydä kauneusklikinikoiden konsultaatioissa. Useissa. Siltä pohjalta päättää. Ovat usein ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana ottaa noin kuuden kerran sarjana kasvohoitoja, jotka kirkastavat ihoa ja jonkin verran myös kiinteyttävät. Koska ihoni ei kestä mitään AHA-kuorintoja ja happokäsittelyjä, niin hoidoissa käytetään laseria ja hoitogeeliä. Vikaksi kasvonaamio.
Maksaa noin 100 e/kerta. Olen ajatellut, että 600 - 800 e kerran vuoteen on ihan sopiva summa tehoaviin hoitoihin laitettuna. Tulee sitten kotonakin panostettua enemmän ihonhoitoon.
Kosmetologin pitää tietysti olla hyvä ja ammattitaito ajantasalla. Nettisivut kertovat paljon ja aina voi kysellä vinkkejä.
En ole ap, mutta auttavatko nuo hoidot näyttämään nuoremmalta?
Minua taas kovasti kiinnostaisi, onko täällä tai tuttavapiirissänne naisia, joille tehty kasvojenkohotusleikkaus. Usein joku julkisuuden henkilö nostettu framille epäonnistuneesta leikkauksestaan, on epäsymmetriaa, liian kireetä, on loihdittu kasvoille jokeri-hymy. Mutta onko onnistuneita tapauksia, niitä jotka "huomaamatta" ovat nuorentuneet kasvoiltaan.
Itselläni rupeaa alakasvot roikkumaan, ns. hamsteripussien alku on jo ilmeinen. Ja leuan alle sukuni naisilla on iän myötä ilmestynyt heltta. Sille joudun varmuudella tekemään jotain tulevaisuudessa.
Minulla ei ole tolkuttomasti rahaa tuhlata,joten ajattelin juuri kysyä sellaisia tehokkaita hoitoja,koska netistä etsimällä ei oikein tiedä mikä todella toimisi.Onko jotain halpaa ja mahdollisesti uutta hoitoa jolla saisi roikkuvan ihon kasvoissa korjattua?
Sama täällä haluaisin mennä kasvojenkohotusleikkaukseen ja ajattelin alkaa säästämään rahaa siihen.Eli onko joillakin tehty tämä leikkaus ja mitkä ovat olet tulokset?
Onko tietoa tai käsitystä siitä onko mesolangat tehokkaita tai kuinka pitkäkestoisia?
Kokeilkaa lukea essential day span foorumia, siellä on vaikka kuinka paljon juttua näistä asioista ja kokemuksia.
Riippuu tilanteesta. Säännölliset kosmetologikäynnit, kunnon rasvat ja silmänympärysvoiteet, botox hoitoja ja täyteaineita kannattaa testata. Ei vielä kannata mitään kasvojenkohotusta, ehkä sitten 10-15 vuoden päästä. Litkit vettä minkä kerkeät ja ruokavalio tiptop kuntoon.
Varokaa ainakin niitä Viron halpisklinikoita. Leikkaaava lääkäri saattaa olla koulutukseltaan vaikka teurastaja eikä mikään kirurgi.
laser ja rf, botox ja hylauroni. Leena Meriläinen näyttää nykyään todella hehekeältä verrattuna mitä oli esim 15v sitten. On käynyt niissä plasmahoidoissa ja muissa mitä se Ulme tekee. Sen verran kalliita etten viitsi kokeilla.
Aloittakaa kasvojumppa, netistä saa ohjeita, kirjojakin on saatavilla. Roikkuvaan naamaan ei auta kuin veitsi varmasti, täyteaineita lisäksi koska rasva ja etenkin kollageeni katoaa iän myötä. Kannataa ainakin silmät leikata, auttaa jo paljon. Tupakka ja alkoholi pois, hyvät unet, stressi pois, erinomaisen hyvää ruokaa ( itse tehty) paljon vitamiineja, sopivaa liikuntaa. Näillä ainakin voi viedä vuosia pois.
Vierailija kirjoitti:
Täytän pian 50v. ja haluaisin näyttää nuoremmalta(ikäkriisi?)mitä kauneushoitoja,jopa kirurgisia olette ottaneet ja mitkä ovat tepsineet?ja ovatko kovin kalliita.Hyvä olisi jos olisivat myös tehokkaita.
Kysy päivärinnalta kellä kävi. Tosi onnistunut lift tulos hänellä. Hänestä tuli todella nuorekas.
Otsaan ja sibeliuksiin maltillisesti botox tai kotibotox: teipataan otsan alue yöksi. Lisäksi lopetetaan tarpeeton ilmeily, sillä se todella vanhentaa ennenaikaisesti.
Kasvojumppa jonkin tunnetun ohjelman mukaan.
Silmäluomileikkaus - halpa nuorentaja.
Restylane pistokset maltillisesti käytettynä. Pistokset myös kiihdyttävät kollageenin tuottoa, jolloin juonne saattaa hävitä pysyväsitkin.
Avitcid voide resepti lääkäriltä. Auttaa oikeasti ryppyihin. Sen puutteessa 1 % retinoli voide (tilaa Usasta).
Itsetehty c -vitamiiniseerumi. Askorbiinihappo (apteekisa) yhdistettynä esim. ruusuveteen
Mikrovirtalaite kotikäyttöön. Esim. Nuface.
Käy hakemassa kampaajalta uusi tyyli ja ota kasvoille ystävällinen, hymyilevä ilme. Paras nuorentaja ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kovasti kiinnostaisi, onko täällä tai tuttavapiirissänne naisia, joille tehty kasvojenkohotusleikkaus. Usein joku julkisuuden henkilö nostettu framille epäonnistuneesta leikkauksestaan, on epäsymmetriaa, liian kireetä, on loihdittu kasvoille jokeri-hymy. Mutta onko onnistuneita tapauksia, niitä jotka "huomaamatta" ovat nuorentuneet kasvoiltaan.
Itselläni rupeaa alakasvot roikkumaan, ns. hamsteripussien alku on jo ilmeinen. Ja leuan alle sukuni naisilla on iän myötä ilmestynyt heltta. Sille joudun varmuudella tekemään jotain tulevaisuudessa.
Löytyy tuttavapiiristäni. Kaikilla ei lopputulos ollut aivan supernuorentava, mutta kenelläkään ei ole sinänsä pieleen mennyt. Muutamilla toiminut lähes kuin ikuisen nuoruuden lähde. Mutta, omasta ja tuttavapiirin kokemuksista kehottaisin miettimään ensin mesolankoja, mikäli ongelmakohdat eivät ole täysin heltoiksi menneet. Voi toimia hyvinkin.
Älä vaan leikkaa lyhyttä tukkaa vai joko sinulla sellainen on, se on ikuinen vanhentaja mutta suominaisten suursuosikki valitettavasti.
Mee salille.