Pelkäätkö vuokrataloon menemistä?
Jos tulee yllättävä tilanne, että pitää jostain kumman syystä mennä vuokrataloon, tuleeko sinulle mieleen mielikuvia ankeista pihoista, rumista betoniseinistä, kolhoista porraskäytävistä ja vanhoja auton kotteroita täynnä olevista parkkipaikoista?
Uskallatko mennä?
Kommentit (13)
Ei.
Asun uudessa kerrostalossa arvostetulla alueella. Löytyy siisti ja hyvin hoidettu pihamaa sekä autolle parkkihalli.
Kaippa sen vuokratalonsa voi ihan ihan itse valita.
Mä taidan olla ilmeisesti jotenkin vähäosainen, kun melko suuri osa läheisistäni asuu vuokralla itseni mukaan lukien. Juu ja ei pelota mennä vuokra-asuntoihin.
Olen nähnyt osaketaloissakin ankeita pihoja, betoniseiniä ja kolhoja rappukäytäviä. Ja jopa muutamia vanhoja autonkotteroita. Ei haittaa minua.
Joudun ottamaan aina kourallisen rauhottavia, kun tulen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ilmeisesti jotenkin vähäosainen, kun melko suuri osa läheisistäni asuu vuokralla itseni mukaan lukien. Juu ja ei pelota mennä vuokra-asuntoihin.
Miksette osta omaa?
Mua pelottaa paljon enempi ap.n kaltaiset ihmiset.
Kunnon Cersei 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette osta omaa?
Koska ei ole varaa. Ei näillä tuloilla pankit myönnä lainaa asunnon ostoon.
Rehellisesti sanoen; kyllä pelottaisi. Ja olen todellakin nähnyt, en asunut mutta käynyt, monta vuokrataloa monella asuntoalueella. Täytyy sanoa, että kamalaa olisi jos joutuisi sinne itse. Ennemmin havumaja metsään.
Riippuu paljon nimitaulussa on ahmetteja ja hagertteja.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen; kyllä pelottaisi. Ja olen todellakin nähnyt, en asunut mutta käynyt, monta vuokrataloa monella asuntoalueella. Täytyy sanoa, että kamalaa olisi jos joutuisi sinne itse. Ennemmin havumaja metsään.
Mieluummin vuokralla kaupungin keskustassa kuin omistusasunnossa jossain neukkukuutio-lähiössä.
Entä sellaiset talot, joissa asuu sekä vuokralaisia että omistusasujia? Meillä on tällainen tilanne ja hirvittää kun ei voi koskaan tietää tuleeko rapussa vastaan rähjäinen, viinalle haiseva ja arvaamaton vuokra-asuja vai siisti omistusasuja. Tämän vuoksi en juurikaan poistu kotoani.
Olen asunut kahdeksassa eri vuokra-asunnossa ennen omakotitalon ostoa. Kaikki asunnot olivat siistejä ja ihan kunnollisilla alueilla.
Kyllä pelkään. Koko ajan tunne, että jotain tapahtuu.