Ei koskaan orgasmia
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo pitkään (yli 10 vuotta), mutta en ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Yksin kyllä. Homma on mennyt siihen, että kun mies saa orgasminsa seksi loppuu siihen. Onko muilla näin? Vai hoitavatko teidän miehet orgasmin teille muilla keinoin vaikka itse ovat tulleet? Olen niin tottunut tähän, että en edes odota mitään muuta. Jostan syystä minulle tulee nolo olo, joskus vähän hyväksikäytettykin olo vaikka olisin nauttinut seksistä. Lähden vain äkkiä suihkuun ja mahdollisesti hoitelen homman itse siellä loppuun. En rehellisesti sanottuna muista onko hän edes suhteemme alkuaikoina orgasminsa jälkeen koittanut saada minullekin orgasmia. Luulen ettei.
Kommentit (2)
OLETKO KYLLÄSTYNYT VAUVAN HIRMUMODEROINTIIN?
VITUTTAAKO PÄÄSY KIELLETTY JOKA VÄLISSÄ?
https://kaksplus.fi/keskustelu/seksi.35/
Nyt kaikki joukolla Kaksplussan Seksi-palstalle!
Kaksplussalla voi kirjoitella anonyyminä ja yölläkin. Moderointi on huomattavasti fiksumpaa. Ominaisuudet ovat muutenkin paremmat, keskusteluihin voi lisätä esim. kuvia.
Moni täältä on jo löytänyt tiensä sinne, mutta porukkaa tarvitaan vielä lisää! :)
Mun elämä oli kaikkien miesystävien kanssa tuollaista ennen nykyistä miestä.
Nykyisen kanssa hommailemme ensin eri asennoissa ja sitten hän alkaa jossain hyvässä asennossa samalla hieroa mua ja hidastaa itse tahtia. Hoitaa niin pitkään että saan ja vasta sitten jyystää itsensä loppuun. Tai sitten minä hoitelen loppuun. Mutta aika poikkeuksetta hän pistää mut ensin tulemaan.
Puolin ja toisin hoidellaan toisiamme.