Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierooko hieman ylöspäin käyrä penis naisen G pistettä?

Vierailija
06.10.2017 |

Puhutaan, että siellä on naisen g piste.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako naiset kertoa vastausta tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen penis hieroo, kilttimiehen ei.

Vierailija
4/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh tuskin

Vierailija
5/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, g-pisteestä ei ole mitään lääketieteellistä tms. faktaa, useimpien seksologien mukaan sitä ei ole edes olemassa.

Vierailija
6/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaako joku nainen sanoa tuntuuko hieman ylöspäin käyrä sapeli erillaiselta/paremmalta kuin suora kalikka?

Vierailija
7/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä näyttää (tuntuu) kun heittää keihästä kupolihallissa... ei paljoa seiniin osu, joten

Vierailija
8/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hieroo:) ainakin kun oikeassa kulmassa sinne osuu. Itse saan huomattavasti vahvempia orgasmeja kun osuu samaan aikaan g-pisteeseen ja klitorikseen. Klitorisorgasmi voi tuntua huikealta mutta odottakaapa vaan kun g-pisteenne viimein herää.

En tiedä mikä siinä on ettei sen koskettaminen heti tunnu miltään. Itse löysin alueen tosi nuorena mutta aiheutti vaan pissatustunteen. Seksielämän vakiinnuttua se on jotenkin "alkanut toimia", ehkä juuri herännyt voisi olla oikea sana.

Vierailija
9/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miltä näyttää (tuntuu) kun heittää keihästä kupolihallissa... ei paljoa seiniin osu, joten

Eli käyrä kaapii ja koputtaa kattoa?

Vierailija
10/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hieroo:) ainakin kun oikeassa kulmassa sinne osuu. Itse saan huomattavasti vahvempia orgasmeja kun osuu samaan aikaan g-pisteeseen ja klitorikseen. Klitorisorgasmi voi tuntua huikealta mutta odottakaapa vaan kun g-pisteenne viimein herää.

En tiedä mikä siinä on ettei sen koskettaminen heti tunnu miltään. Itse löysin alueen tosi nuorena mutta aiheutti vaan pissatustunteen. Seksielämän vakiinnuttua se on jotenkin "alkanut toimia", ehkä juuri herännyt voisi olla oikea sana.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

Vierailija
11/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon - jep.

Saman efektin voi saada myös terskasta erityisen leveä ja varresta kapea penis.

Myös toiseen suuntaan käyrä kalu toimii, kun asento on takaapäin!

Vierailija
12/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osaako joku nainen sanoa tuntuuko hieman ylöspäin käyrä sapeli erillaiselta/paremmalta kuin suora kalikka?

Ei välttämättä, kyllä nuo on asennoista ja anatomiasta kiinni.

Itse ainakin haen sopivan asennon lantiolla miten "panen vastaan", ja siitä se tuntuma tulee.

Vierailija
13/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kumminpäin se nainen siinä edessä on.

Vierailija
14/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pistevibraattiritkin ovat yleensä käyriä

Vierailija
15/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrä toimii riippumatta onko ylös vai alas. Asentoa vaihtamalla osuu kumpikin yläpintaan ;)

Vierailija
16/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että jos sun pitää kysyä tuntuuko hyvältä niin sä et osaa. Eikä siinä mitään, itekkin piti ihan itse opetella. Hankalaksi tämän tekee se että kaikki ei tykkää samoista.

On mullakin ongelma. Nainen jonka kanssa olen on aikaisemmin kehunut mua liioitteluun asti. Tehty suunnilleen kaikki mitä vilkas mielikuvitus kertaa kaksi saa kehiteltyä. Niin se ongelma on naisen haluttomuus. Jos haluja voisi siirtää niin sitten olisi helppoa. Omista riittäisi helposti kahdelle, luultavasti useammalle.

Vierailija
17/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin että jos sun pitää kysyä tuntuuko hyvältä niin sä et osaa. Eikä siinä mitään, itekkin piti ihan itse opetella. Hankalaksi tämän tekee se että kaikki ei tykkää samoista.

On mullakin ongelma. Nainen jonka kanssa olen on aikaisemmin kehunut mua liioitteluun asti. Tehty suunnilleen kaikki mitä vilkas mielikuvitus kertaa kaksi saa kehiteltyä. Niin se ongelma on naisen haluttomuus. Jos haluja voisi siirtää niin sitten olisi helppoa. Omista riittäisi helposti kahdelle, luultavasti useammalle.

Yritit tulla mollaamaan, että voit kerskailla omilla jutuilla? Mulla on pari naista käynyt ihan huutamaan yht äkkiä todella kovaa nautinnosta siksi tätä kysyin, että johtuisiko se siitä.

Vierailija
18/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiero; takaapäin asennossa jyystää peräsuolta:) Totta puhuen ei ole käyryydellä väliä, eri asennot, liikkeet ja kulmat tuovat kukin omat aistimuksensa.

Vierailija
19/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hiero; takaapäin asennossa jyystää peräsuolta:) Totta puhuen ei ole käyryydellä väliä, eri asennot, liikkeet ja kulmat tuovat kukin omat aistimuksensa.

No tuntuuko se hyvältä kun jyystää peräsuolta?

Vierailija
20/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikkoon - jep.

Myös toiseen suuntaan käyrä kalu toimii, kun asento on takaapäin!

Tai tarpeeksi pitkä penis, jolloin ylöspäin käyryys ei sitten enää toimikaan....

Ylöspäin käyrän kalun tarvii siis olla vähä nysä toimiakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän