Valmistujaisjuhlien järjestäminen - vinkkejä & neuvoja kaivataan!
Olen vuosien opiskelujen jälkeen valmistumassa (lopultakin) maisteriksi. Tarkoitus olisi juhlistaa tapahtumaa lähipiirin kanssa. Meidän suvussa ei vastaavia juhlia ole pidetty, joten tarvitsen kipeästi vinkkejä siitä millaiset juhlat "kuuluu" järjestää. Olen perheen ainut ylioppilas, ja lakin saantia ei aikoinaan juhlittu, joten lakkiaisistakaan ei mulla ole kokemusta.
Auttakaa naista mäessä ja kertokaa kokemuksianne valmistujaisjuhlista!
- Ketä kutsua, riittääkö txt/soitto? (Vierasmäärä?)
- Juhlien ajankohta ja kesto? (päivällä/illalla?)
- Ruoka- ja juomatarjoilut?
- Kuuluuko järjestää jotain ohjelmaa? (mitä?)
Kommentit (4)
Äiti järkkäs kemut, paikalla koko suku, illalla sitten omat bileet kavereiden kanssa.
Mulla oli niin kiire valmistua ja aloittaa työt että juhliminen jäi kokonaan. Nyt jälkikäteen harmittaa kyllä. Ei ole juuri muita juhlien aiheita ollut.
Antakaahan lisää kommentteja juhlien järjestämiseksi! Kiva on kuulla millaiset juhlat itsekullakin on ollut! Ilmeisesti yliopistosta valmistumista voi juhlia "samoin kuin ylioppilaaksi valmistumista" minulla kun ei niitä yo-juhliakaan ollut niin kokemusta valmistumisjuhlien järjestämisestä ei ole :( Siksi käännykin nyt teidän puoleenne rakkkaa vauva-palstalaiset! :)
Ensin parempi ateria kotona perheen kesken ja sain vanhemmiltani rahaa ja tarjosin kavereille illan lähibaarissa. Laulettiin karaokee ja pelattiin bilistä