Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joillakin naisilla voi olla niin kauniit rinnat?

Vierailija
05.10.2017 |

Isot, keskikokoiset, pienet, mutta silti aina ryhdikkäät tai kauniisti laskeutuvat. Johtuuko tuo aina pelkistä geeneistä vai onko elintavoilla tmv. merkitystä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

geeni, ikä, treeni, ruokavalio ja lapsettomuus.

tai

kirurgi

Vierailija
2/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on se hyvä juttu, että kaikki miehet voivat saada upean ja miehekkään rinnan treenaamalla.

Naisilla on geeneistä ja kirurgiasta kiinni. Toki ne onnekkaat saavat kivannäköisen rinnan ihan vain syntymällä toisin kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan lahja. Mulla on tajuttoman upeat dissit mutta miestä ne ei ole saaneet jäämään rinnalleni (!).

Vierailija
4/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole jokaisen yksityisasia.

Vierailija
5/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan lahja. Mulla on tajuttoman upeat dissit mutta miestä ne ei ole saaneet jäämään rinnalleni (!).

Voi, voi ja nyt sinua pitäisi sitten varmaan sääliä. Miltä luulet että rumatissisistä tuntuu, onkohan paljon kysyntää?

Vierailija
6/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jos/kun käytte salilla, niin muistakaa rintalihasten ja rintojen treenaus. Silloin teillä pysyy rinnat pidempään pystyinä, pyöreinä ja kauniina ja miehet tykkäävät. :) T: Mies.

Vierailija
7/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Miehellä on se hyvä juttu, että kaikki miehet voivat saada upean ja miehekkään rinnan treenaamalla.

Naisilla on geeneistä ja kirurgiasta kiinni. Toki ne onnekkaat saavat kivannäköisen rinnan ihan vain syntymällä toisin kuin miehet.

Kaikki miehet eivät voi saada uljasta, komeaa kalua.

Vierailija
8/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jos/kun käytte salilla, niin muistakaa rintalihasten ja rintojen treenaus. Silloin teillä pysyy rinnat pidempään pystyinä, pyöreinä ja kauniina ja miehet tykkäävät. :) T: Mies.

Aina tätä samaa höpöhöpöä. Rinnat on rasva-ja rauhaskudosta. Treenillä voi vaikuttaa vain alla olevaan lihakseen ja jos rinnat ovat vaikkapa kovin raskaat, suipot kettikset tai imetyksen jäljiltä riippuvat nahkapussit ei treenillä ole mitään sen kohentavampaa vaikutusta rintoihin, muoto on ja pysyy. Yleisesti kuntoilu on tietenkin hyvästä.

Vierailija
9/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ainakin vaikuttaa tissien ryhdikkyyteen negatiivisesti! Lopettakaa tupakointi niin ei rinnat rupsahda ennen aikojaan :D

Vierailija
10/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit ja ihannepaino.

Vierailija
11/17 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat vaatii hierontaa ja rasvausta niin pysyy kimmoisina ;)

Vierailija
12/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rintamies, kaikkia rintoja ihailen. Niinkuin olen kertonut, katselen kaikkien naisten rintoja kaula-aukkoisia häpeilemättä. Tottakai muutenkin kun nännit näkyy paidan läpi, puolikuppiliivit on aina edukseenM50+.

Vierailija
13/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rinnat nyt näyttävät mikä miltäkin. Taiteellista silmää ilahduttaa profiilin kaari.

Vierailija
14/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkirinnat ovat kauniita !!

Vierailija
15/17 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

ei pidä paikkaansa. riippuu pitkälti geeneistä tuokin, esim kuopparinnan kanssa on mahdoton saada hyvännäköistä rintaa

Vierailija
16/17 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissimies kirjoitti:

Olen rintamies, kaikkia rintoja ihailen. Niinkuin olen kertonut, katselen kaikkien naisten rintoja kaula-aukkoisia häpeilemättä. Tottakai muutenkin kun nännit näkyy paidan läpi, puolikuppiliivit on aina edukseenM50+.

Lisään hiukan. Nuo puolikuppirintaliivit tuovat naisille lisää itsetuntoa. Itse olen tuppikulli noin 14-15cm vaimolleni se on riittänyt, ei kaikilla miehilläkään ole yli paksua ja pituutta 20cm. vaan nämäkin on geeneisssä.

Vierailija
17/17 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ja symmetria on varmaan geneettistä, mutta ryhdikkyyden takaa joko lapsettomuus tai kirurgin veitsi. Nimim. hyvältä näyttää edelleen vaatteet päällä... :D