Tajusin juuri olevani kilttinainen
Kommentit (15)
Eli lojut kotona etkä voi mennä töihin koska et saa miestä, sen takia ryyppäät ja valitat aamusta iltaan miesten palstalla miksi hunksit ei mene kanssasi naimisiin?
Täällä kans. Tai sit oon jännä en osaa sanoa. Edelliselle olin kiltti ja sitä edelliselle jännä. Hmm. Ehkäpä sen oikean kanssa oon sit se vaimomatsku.
Kuuntelet kuin seinän takana jännänainen voihkii jännämiehen pakaroiden pumpatessa.
Ei kilttimiehistäkään muut puhu, vaan he kirjoittavat itsestään. Ja niin tekee kotonaan prinssiään valkoisella ratsulla odottavat naiset, joilla on kärsivällisyys loppunut.
Esimerkkejä kilttinaisesta:
Miehen kuuluu tehdä aloite.
Netissä vain väärät miehet lähestyvät minua.
Miksi mies ei reagoi ajatuksiini?
Voi toki olla, että olet aivan yhtä huomaamaton kuin moni mieskin. Kuka mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelet kuin seinän takana jännänainen voihkii jännämiehen pakaroiden pumpatessa.
Toivoen salaa että ehkäisy olisi unohtunut tai saisi edes herpeksen ja kondylooman:)
Mitä väliä? Tasokkaat tytöt ei roiku tyhjänpäiväisellä palstalla.
Eihän se synti ole, vaikkei se nauratakaan.
Kilttinaisella on oikeus rikkaaseen, akateemiseen hunksin näköiseen isokulliseen mieheen.
Kilttinainen vastaa jännää miestä
Jännänainen kilttimiestä
Jos siis miehet ja naiset ovat vastakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Kilttinaisella on oikeus rikkaaseen, akateemiseen hunksin näköiseen isokulliseen mieheen.
Kilttinainenkin voi saada kenet tahansa, jos vaan tekee itse aloitteen.
Mutta kilttinainen taitaakin olla kilttinainen juuri siksi kun hän odottaa miehen tekevän aloitteen, eikä siksi saa miestä.
M30
Kenen pitäisi puhua teistä? Kaipaatko samaa haukkumista osaksesi kuin mitä kilttimiehiin kohdistuu?
Kilttinainen avaa perjantai iltana rahkapurkin ja nukkumaan mennessä kilttinaisen makkarissa kuuluu vaime vibran surina. Kilttinainen ihmettelee mitä akateemiset varakkaat miehet näkevät tatuoiduissa jännänaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen avaa perjantai iltana rahkapurkin ja nukkumaan mennessä kilttinaisen makkarissa kuuluu vaime vibran surina. Kilttinainen ihmettelee mitä akateemiset varakkaat miehet näkevät tatuoiduissa jännänaisissa.
Taitaa kilttinainen oikeati avata mielialääkepurkin kannen ja kirjoitella av:lle päättömyyksiä...
Vierailija kirjoitti:
tuskin mitään
Miksi et sitten huomioi kilttimiestä:(