Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri olevani kilttinainen

Vierailija
05.10.2017 |

Miksei meistä puhuta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten huomioi kilttimiestä:(

Vierailija
2/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lojut kotona etkä voi mennä töihin koska et saa miestä, sen takia ryyppäät ja valitat aamusta iltaan miesten palstalla miksi hunksit ei mene kanssasi naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans. Tai sit oon jännä en osaa sanoa. Edelliselle olin kiltti ja sitä edelliselle jännä. Hmm. Ehkäpä sen oikean kanssa oon sit se vaimomatsku.

Vierailija
4/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet kuin seinän takana jännänainen voihkii jännämiehen pakaroiden pumpatessa.

Vierailija
5/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilttimiehistäkään muut puhu, vaan he kirjoittavat itsestään. Ja niin tekee kotonaan prinssiään valkoisella ratsulla odottavat naiset, joilla on kärsivällisyys loppunut. 

Esimerkkejä kilttinaisesta: 

Miehen kuuluu tehdä aloite.

Netissä vain väärät miehet lähestyvät minua.

Miksi mies ei reagoi ajatuksiini?

Voi toki olla, että olet aivan yhtä huomaamaton kuin moni mieskin. Kuka mistäkin syystä.

Vierailija
6/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelet kuin seinän takana jännänainen voihkii jännämiehen pakaroiden pumpatessa.

Toivoen salaa että ehkäisy olisi unohtunut tai saisi edes herpeksen ja kondylooman:)

Vierailija
7/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tasokkaat tytöt ei roiku tyhjänpäiväisellä palstalla.

Vierailija
8/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se synti ole, vaikkei se nauratakaan.

Vierailija
9/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaisella on oikeus rikkaaseen, akateemiseen hunksin näköiseen isokulliseen mieheen.

Vierailija
10/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen vastaa jännää miestä

Jännänainen kilttimiestä

Jos siis miehet ja naiset ovat vastakohtia.

Vierailija
11/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinaisella on oikeus rikkaaseen, akateemiseen hunksin näköiseen isokulliseen mieheen.

Kilttinainenkin voi saada kenet tahansa, jos vaan tekee itse aloitteen.

Mutta kilttinainen taitaakin olla kilttinainen juuri siksi kun hän odottaa miehen tekevän aloitteen, eikä siksi saa miestä.

M30

Vierailija
12/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pitäisi puhua teistä? Kaipaatko samaa haukkumista osaksesi kuin mitä kilttimiehiin kohdistuu?

Vierailija
13/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen avaa perjantai iltana rahkapurkin ja nukkumaan mennessä kilttinaisen makkarissa kuuluu vaime vibran surina. Kilttinainen ihmettelee mitä akateemiset varakkaat miehet näkevät tatuoiduissa jännänaisissa.

Vierailija
14/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen avaa perjantai iltana rahkapurkin ja nukkumaan mennessä kilttinaisen makkarissa kuuluu vaime vibran surina. Kilttinainen ihmettelee mitä akateemiset varakkaat miehet näkevät tatuoiduissa jännänaisissa.

Taitaa kilttinainen oikeati avata mielialääkepurkin kannen ja kirjoitella av:lle päättömyyksiä...

Vierailija
15/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän