Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalorirajanani on 1300 kaloria

Vierailija
05.10.2017 |

Olen nyt kalorilaskurin mukaan syönyt 1298 kaloria.
Raaskinko juoda tuon teen mikä mulla on tossa vieressä? Se olis ylimääräiset 80 kcal, mutta onko se sen arvoista että joudun kirjaamaan tuonne appiin ylimääräisiä kaloreita ja sit se muuttuu punaseksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorit ja kilokalorit iloisesti sekaisin.

Vierailija
2/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä app sulla on käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teessä on noin paljon kaloreita... :D

Vierailija
4/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teessä on noin paljon kaloreita... :D

"Hieman" hunajaa sekaan niin maku paranee..

Vierailija
5/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan oikeasti järjellä ajattelee: teen juominen ei oikeasti ole niitä, jotka kaatavat painonhallinnan. Korkeintaan silloin jos teetä juo kuppitolkulla päivässä kunnon sokerimäärillä, mutta tässä tilanteesta teestä kitsastelu on lähinnä turhaa nillittämistä, jolla ei ole vaikutusta yhtään mihinkään. Tämän vuoksi en (enää) laske kaloreita, en pisteitä enkä mitään muutakaan: oikeasti terveellistä ja mielekästä ruokavaliota tärkeämmäksi nousee se, tuliko kilokaloreita 1300 vai 1355,6.

Vierailija
6/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: mitä olet käytännössä syönyt tänään ja onko nälkä?

Tuntuu vaan aika pieniltä kaloreilta, itsestä tuntuu että noin alhaisella kaloreilla ei saa syödä juuri mitään ja jatkuvasti kauhee nälkä :(

Vierailija
7/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo 1300 kcal on ihan normaali kalorimäärä enkä laihduta. En tarvitse enempää ravintoa ja 1500 kcal tai enemmän paino alkaa nousta. Olen normaalipainoinen. Syön yleensä 2 lämmintä ateriaa per päivä + aamiaisen ja pienen iltapalan. Herkuttelen viikonloppuisin

Vierailija
8/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo 1300 kcal on ihan normaali kalorimäärä enkä laihduta. En tarvitse enempää ravintoa ja 1500 kcal tai enemmän paino alkaa nousta. Olen normaalipainoinen. Syön yleensä 2 lämmintä ateriaa per päivä + aamiaisen ja pienen iltapalan. Herkuttelen viikonloppuisin

Viikot syöt pahaa ruokaa ja viikonloppuna herkuttelet. Järjetöntä!

Vierailija
9/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Mulla menee suunnilleen 1700 kcal/ vrk ja olen 164cm 46kg. Sun täytyy olla tosi pieni. Varsinkin kun otetaan huomioon, että ns. nälkäraja on 900 kaloria vuorokaudessa.

Vierailija
10/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok? Hyvä elämä xD

Vierailija
11/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia? Pakkomielteiden häiriö?

Vierailija
12/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät tulevaisuudessa ikäistäsi 10-20v vanhemmalta. :(

Vierailija
13/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Onnea elämällesi :)

Vierailija
14/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet aivan todella pieni + lihasmassa aivan minimissä? Toiset kun ei ymmärrä, että mitä enemmän lihasta, sitä enemmän keho kuluttaa jo ihan vaan levossa. Tuo herkuttelu taitaa se syy olla miksi paino sitten alkaa nousta.

Vierailija
15/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät tulevaisuudessa ikäistäsi 10-20v vanhemmalta. :(

Jos tuo ap:n dieetti ei vuosia jatku niin höpöhöpö.

Vierailija
16/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikot syöt pahaa ruokaa ja viikonloppuna herkuttelet. Järjetöntä!

No ei.

Mä syön joka päivä todella herkullista itsetehtyä ruokaa mutta esim  kakut, jäätelöä tms jätän viikonlopulle. Samoin voin ottaa viikonloppuna lasillisen viiniä ruuan kanssa. Tätä tarkoitin "herkuttelulla".  Kaloriraja ei silti paljoa tuosta 1300:sta ylity silloinkaan.

Vierailija
17/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Mulla menee suunnilleen 1700 kcal/ vrk ja olen 164cm 46kg. Sun täytyy olla tosi pieni. Varsinkin kun otetaan huomioon, että ns. nälkäraja on 900 kaloria vuorokaudessa.

Mulla on tosi pieni peruskulutus, vain n 1200 kcal/pvä. Käyn kerran viikossa pilateksessa ja vesijumpassa ja teen normaalia toimistotyötä. Lisäksi kotona arkiliikuntaa kun on iso piha huollettavana ja lapsenlapsia hoidettavana. Hyvin jaksan enkä tarvitse lisäenergiaa. Näin on ollut koko elämäni. Painan silti 63kg ja olen saman mittainen kuin sinä.

Vierailija
18/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet aivan todella pieni + lihasmassa aivan minimissä? Toiset kun ei ymmärrä, että mitä enemmän lihasta, sitä enemmän keho kuluttaa jo ihan vaan levossa. Tuo herkuttelu taitaa se syy olla miksi paino sitten alkaa nousta.

Kuten sanoin treenaan kyllä, en tosin enää salilla kun siitä ei ollut mitään sanottavaa iloa (silloinkaan en syönyt enempää). Syön vain sen mitä vatsa vetää ja silloin kun on nälkä. Lihasmassa vähenee toki kun ikääkin on 57v, lihaksikkaimmillani olen ollut n 38-45v:nä  mutta olen sirorakenteinen.

Herkuttelu on niin pientä ettei se 200 kcal sen takia lihota. Sama vaikutus vaikka söisin kalaa sen kalorimäärän edestä.

Vierailija
19/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaloreita ei kannata laskea päiväkohtaisesti. Voisin itsekin sanoa, että kulutan päivässä 2800kcal ja voin syödä mitä vain, vaikka tuo on oikeasti vain niiltä päiviltä, kun harrastan urheilua. 

Normaali kalorimääräsi päivässä on 1300kcal plus viikonlopun herkut jaettuna arkipäiville myös. Jos viikonloppu on pe-su ja joka päivä herkkuttelee pikkuisen pitsalla ja bissellä, niin on täyttä valetta väittää, että 1300kcal on päivän kalorit eikä laihdu tai liho.

Vierailija
20/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaloreita ei kannata laskea päiväkohtaisesti. Voisin itsekin sanoa, että kulutan päivässä 2800kcal ja voin syödä mitä vain, vaikka tuo on oikeasti vain niiltä päiviltä, kun harrastan urheilua. 

Normaali kalorimääräsi päivässä on 1300kcal plus viikonlopun herkut jaettuna arkipäiville myös. Jos viikonloppu on pe-su ja joka päivä herkkuttelee pikkuisen pitsalla ja bissellä, niin on täyttä valetta väittää, että 1300kcal on päivän kalorit eikä laihdu tai liho.

Ok, jaetaan  se viikonlopun 200+200 7 päivälle ja saadaan 1357,14 kcal/päivä. Onko parempi nyt:D

En syö pizzaa kuin kerran kuukaudessa (puolikas Oetkerin pizza 450kcal + paljon salaattia). Olutta en juo ikinä.

Viikonloppuna syön vain yhden lämpimän aterian. Kakkupala on n 400 kcal tai irtokarkit 100g saman verran. Eli sen mitä syömättä jäänyt toinen lämmin ateria. Helppoa.

Työssäni joudun paljon edustamaan ja 2-3 päivän työmatkalla painoa tulee lisää 2kg (enimmäkseen nestettä). Se putoaa pois 2 päivässä kun palaan normaaliin ruokavaliooni, mutta sen alemmas paino ei tuosta putoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi