Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanisi kertoo viikonloppuna että aikoo erota susta. Onko sulla "retaliatory strike" valmiina?

Vierailija
05.10.2017 |

Millainen ja seuraako kunnon MAD?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

what

Vierailija
2/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mikä?

Mä sanoisin et selvä, kerää kamas ja lähtisin frendien kanssa ulos. Asunto jäis mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatusmaailma  aloittajalla. Lienee joku  hädintuskin teini-iästä selvinny.

Vierailija
4/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että sanoisin varmaan laimeat "ok" ja alkaisin pakata kaikella sillä logiikalla, mitä siinä tilanteessa nyt vain voi olla. Ja todennäköisesti yrittäisin järjestää kaiken puolessa tunnissa asuntoa myöten ja löytäisin itseni huonosti pakattujen paffilaatikkojen kanssa jostakin kolmen neliön läävästä tuijottamasta seinää. 

(Ja löytyisin muutaman kuukauden päästä koirien kaluamana samoilta sijoiltani... no joo...)

Toki olen ollut tuollaisessa tilanteessa useammankin kerran, joten sen syvällisempää puintia ei varmaan vain enää jaksaisi. Vain hoitaisi mahdollisimman hyvin katoamisensa ja hajoilisi sitten kun pöly laskeutuu.

Vierailija
5/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei, saatko kaikki kamasi ulos kämpästä tämän vuorokauden puolella?"

Vierailija
6/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän kaikesta edeltäjääni ja kirjoitan lapun seuraajalleni, jossa käsken syyttää minua.

Vierailija
7/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa hyvä juttu, että otit asian vihdoinkin puheeksi. Munkin on pitänyt kertoa sulle jo pidemmän aikaa miesystävästäni." 🤣👋

Vierailija
8/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on jatkaa elämäänsä tyytyväisenä, vaikken sitä kostona tehnytkään. Kaikki exäni katselevat minua nähdessään haikeana ja lähettelevät aika ajoin ikävöiviä viestejä. Olen nelikymppinen ja suhteita on takana viisi.

Vierailija
9/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin tuossa tilanteessa miehelleni, että sopii, kunhan otat lapset mukaasi. Mies perääntyi aikeistaan.

Vierailija
10/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä sitä kostaisin jos mies ei halua olla mun kanssa? Olisin surullinen mutta en kai mä nyt voi vihainen sille olla jos se ei ole tyytyväinen meidän suhteeseen enää.

Vierailija
11/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ok ja soittaisin työpaikkaan johon minulle tarjottiin paikkaa ja vielä kaksinkertaisella palkalla. Olen lisäksi raskaana ja työ ulkomailla joten ottaisin ja lähtisin ja isä saisi jotenkin sumplia miten näkee kauan odottamaansa lasta kun asutaan toisessa maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi