Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa hyvän miesmateriaalin huonosta miesmateriaalista?

Vierailija
05.10.2017 |

Kertokaapa naiset, millainen miesmateriaali on teistä hyvää ja millainen huonoa? Haluaisin muuttua hyväksi materiaaliksi, joten kiitis vinkeistä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: luotettava ja kunnioittaa naisia ihmisinä

Huonoa: pettävä ja epäluotettava

Vierailija
2/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono: kouluttamaton, tupakoiva, juoppo, tatuoitu ja lävistetty, monta aviotonta lasta, persaukinen, ei ajokorttia eikä autoa, sairauksia varsinkin mt-ongelmia, huono lapsuuskoti kuten esim.vanhemman alkoholismi, epäempaattinen kusipää, sisäänpäin kääntynyt.

Hyvä on taas huonon vastakohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on minusta tärkeintä pitkän päälle. Hyväsydämisyys ja hyväntahtoisuus.

Vierailija
4/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono: kouluttamaton, tupakoiva, juoppo, tatuoitu ja lävistetty, monta aviotonta lasta, persaukinen, ei ajokorttia eikä autoa, sairauksia varsinkin mt-ongelmia, huono lapsuuskoti kuten esim.vanhemman alkoholismi, epäempaattinen kusipää, sisäänpäin kääntynyt.

Olen 42% huono. Rauhassa siellä jonossa naiset.

Vierailija
5/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ja pieni muna, EI KIITOS!

Vierailija
6/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Mua nuo eivät taas haittaa yhtään. Onneksi olemme kaikki erilaisia.

Vierailija
7/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

Oletko se tarujen kuuuluisa yksisarvinen?

Vierailija
8/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

En ole sama, mutta ei minuakaan haittaa kumpikaan.

Vierailija
9/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Harmi. Et tiedä mitä minussa menetit.

- köyhämunainen mies

Vierailija
10/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää naisista ja haluaa auttaa ja kunnioittaa heitä, sekä viihtyy naisten seurassa. Pitää muista ihmisistä ja eläimistä. Ei ole ahmatti varsinkaan viinan ja kaljan suhteen.

Harrastaa jotain tai tekee mieluisaa työtä. Ei juokse lapsia karkuun, ei omiaankaan. On antelias.

Vierailija
11/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tietää että en ole joidenkin mielestä hyvää miesmateriaalia kun satuin syntymään alkoholistivanhemmille. Ajokorttia ei ole koska mun mielestä auto on turha  hankinta nykyaikana etenkin kaupungeissa joissa on julkiset ja autoon uppoa paljon rahaa.

Mielenterveysongelmina lievä paniikkihäiriö joka oireilee lähinnä silloin jos ympärillä on paljon mölyäviä humalaisia, johtunee huonosta lapsuudesta tuo häiriö. Olen enempi varautunut uusien ihmisten kanssa kuin sisäänpäin kääntynyt, mutta siinäkin taustalla kokemukset huonoista ihmissuhteista elämänvarrella. En ole epäempaattinen mutta en siedä pienistä valittavia ihmisiä, toki joku voi tulkita sen epäempaattisuutena.

Mikä siinä autossa muuten on niin tärkeää että jos ei ole autoa niin mies on huonoa miesmateriaalia? Voisi mun tilanne kai olla huonompikin, ainakaan mulla ei ole aviottomia lapsia, rahaa riittää vaikka pelkkä ammattikoulu käytynä ja duunarihommia kun rahat ei mene viinaan/röökiin tai auton ylläpitämiseen.

Vierailija
12/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tietää että en ole joidenkin mielestä hyvää miesmateriaalia kun satuin syntymään alkoholistivanhemmille. Ajokorttia ei ole koska mun mielestä auto on turha  hankinta nykyaikana etenkin kaupungeissa joissa on julkiset ja autoon uppoa paljon rahaa.

Mielenterveysongelmina lievä paniikkihäiriö joka oireilee lähinnä silloin jos ympärillä on paljon mölyäviä humalaisia, johtunee huonosta lapsuudesta tuo häiriö. Olen enempi varautunut uusien ihmisten kanssa kuin sisäänpäin kääntynyt, mutta siinäkin taustalla kokemukset huonoista ihmissuhteista elämänvarrella. En ole epäempaattinen mutta en siedä pienistä valittavia ihmisiä, toki joku voi tulkita sen epäempaattisuutena.

Mikä siinä autossa muuten on niin tärkeää että jos ei ole autoa niin mies on huonoa miesmateriaalia? Voisi mun tilanne kai olla huonompikin, ainakaan mulla ei ole aviottomia lapsia, rahaa riittää vaikka pelkkä ammattikoulu käytynä ja duunarihommia kun rahat ei mene viinaan/röökiin tai auton ylläpitämiseen.

Minuakin ihmetyttää tuo ajokortittomuus ja autottomuus. Nehän ovat asioita, jotka voi hankkia. Aivan kuten kirjahylly, pesutorni tai kesämökki. Hankkii sitten, jos tuntuu, että niille on tarvetta. Mä olen pärjännyt oikein hyvin jo 56 vuotta ilman autoa ja ajokorttia. Sillä rahalla, mitä  mulla olisi autoihin mennyt, olen voinut ajaa aina halutessani taksilla, tilata kaikille painaville tavaroille kotiinkuljetuksen ja esim vanhoille kodinkoneille yms kaatopaikalle kuljetuksen. Silti olen vielä reilusti plussan puolella verrattuna siihen, että mulla olisi aina ollut ajokortti ja auto. Voin mä vielä joskus autokouluun mennäkin ja hankkia auton, jos alkaa tuntua siltä, että en pärjää ilman. Toistaiseksi käytän rahani mieluummin kaikkeen muuhun. 

Vierailija
13/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hyvä itsetunto

-Hyvä mielenterveys

-Ei tarvetta kontrolloida muita ja olla aina oikeassa

-Pystyy nauramaan itselleen

-Ei syytä muita omista mokistaan

-Käsittelee hankalat tunteet yleensä rakentavasti (esim. ei raivoamalla, väkivaltaisesti)

-Vastuuntuntoinen

-Epäitsekäs (tai: ei itsekäs)

Vierailija
14/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luen tätä niin usko suomalaiseen naiseen menee. Onko niitä kunnollisia kunniallisia naisia enää? Vai onko koskaan ollutkaan tässä maassa?

Vierailija
15/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies on akateeminen, osaa pukeutua, puhuu kohteliaasti, ei kiroile, ei juo paitsi juhlatilanteissa ja silloinkin vain vähän, osaa kieliä, on lahjakas ja niin edelleen.

Huono mies on kouluttamaton, tupakoi, on tatuointeja, kiroilee, on tyhmä, juo humalahakuisesti ja niin edelleen.

Vierailija
16/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun ihmisiin kohdaten heidät aina yksilöinä en siis minään "materiaalina" Minusta koko sana on tässä yhteydessä halventava.

Vierailija
17/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies on sanansa mittainen, fiksu ja rehellinen. Ymmärtää, että kaikilla ihmisillä on ihmisarvo, ei syrji eikä myöskään nosta jalustalle ketään esim. sukupuolen tai etnisyyden perusteella. Nämä ovat omasta mielestäni tärkeitä, kaikki muu on sitten extraa tai bonusta. En välitä omaisuudesta tai sen puutteesta, kunhan ei nyt mitään hirveitä ulosottovelkoja ole (kielii älyn puutteesta tai liiallisesta impulsiivisuudesta, taipumuksesta ottaa riskejä turhankin hanakasti). En myöskään pidä työssäoloa välttämättömänä, työtönkin voi olla hyvä mies, vaikka ei juuri nyt vastaa työmarkkinoiden tarpeisiin. Sen sijaan miehellä olisi hyvä olla jotain, josta on todella innostunut ja jossa on hyvä, vaikka joku harrastus.

Hyvä mies kykenee itse huolehtimaan itsestään ja arkensa sujuvuudesta. Pystyy myös nautiskelemaan elämästä (ruoka, juoma, seksi, sosiaaliset riennot) kohtuudella. Ei ole niin itsenäinen ettei kumppanille ole elämässä sijaa, muttei myöskään heittäydy parisuhteessa täysin perässävedettäväksi ja oleta naisen huolehtivan kaikesta suunnittelusta & metatyöstä. Niin, ja huumorintaju ja kyky osoittaa ja ottaa vastaan hellyyttä ovat ehdottomasti plussaa!

Tässä tärkeimmät näin yhden naisen näkökulmasta. :)

Vierailija
18/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

En ole sama, mutta ei minuakaan haittaa kumpikaan.

No niin, nyt viimeistään soitan luontolehteen. Vauva-palstalta löytyy kaikki. Minun luonnossa kohtaamani naiset ovat olleet sitä lajia, jolle yksikin noista kahdesta ominaisuudesta on ns. deal-breaker. Saati sitten molemmat kuten minulla. No, onnea niille miehille, jotka kaltaisenne hienon naisen sattuvat kohtaamaan.