Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko jättänyt " ihan hyvän" miehen vain siksi, että kaipasit jotain romanttisempaa ja " tunteiden paloa" ?

Vierailija
06.04.2006 |

Löysitkö kämppissuhteeksi laantuneen suhteesi tilalle sitä Prinssi Rohkeaa, johon rakastuit intohimoisesti? Jos kyllä, mitä Prinssi Rohkealle nykyisin kuuluu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt naimisissa prinssi rohkean kanssa. 2 lasta.

Vierailija
2/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä prinssi rohkeat ovat nykyään alkoholisoituneita taiteilijoita ja muusikoita ja/tai heillä on monta lasta, kaikki eri äitien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASiat hyvin mutta tunteiden palo ja intohimo puuttuu.

Vierailija
4/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutin prinssin luo kuukauden kuluttua erosta. Edelleen on sama prinssi kainalossa vuosien jälkeen, ja olen todellakin löytänyt sielunkumppanini! Ei muuten ole mikään imelä auervaara, osuipahan vain kohdalle täydelleen minulle sopiva ihminen :) Hetkeäkään en ole tätä päätöstä katunut.

Vierailija
5/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinssi rohkean tilalle, koska olisin luultavasti joutunut muuttamaan ulkomaille ja mies oli ihana mutta päättelin että sydämeni vain murtuisi hänen kanssaan.

Niinpä otin kivan miehen jonka kanssa ei ollut tylsää mutta joka oli turvallinen ja kuinka ollakkaan 15 vuotta yhdessä joista viimeiset pari olen kipuillut pettämisen takia.

Koskaan ei pidä järkeillä rakkausasioissa, silloin kun ei vielä ole lapsia.

En kadu valintaani mutta ompahan antaa opetus omille lapsille.

Vierailija
6/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(=jokin ala-asteruno, tuli vaan mieleen)

Vierailija
7/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vaihdoin ' prinssi jännittävään' , joka sitten puolestaan rikkoi minun sydämeni vaihtaessaan minut...

Vierailija
8/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes vihkoin onnistuin pyristelemään siitä retaleesta eroon ...onneksi löysin kiltin ja superkunnollisen miehen joka pitää minusta huolta, on luotettava ja vakaa. Elämä on ihanaa ; D

Vierailija
9/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin nuori emmekä olleet edes naimisissa, eikä ollut lapsia. En koskaan tuntenut, että oikeasti rakastin tätä miestä ja kun aikaa kului, mies tahtoi enemmän sitoumusta, puhui kihloista ja vauvoista ja muusta, ja minua kaikki tämä ahdisti ja kyseinen ihminen alkoi melkein inhottaa. Tosiaan oli paras vaihtoehto lähteä siitä suhteesta. Ei tämän aviomiehenikään kanssa elämä ole ollut mitään rajua romantiikan paloa joka päivä, mutta se rakkaus on kuitenkin aina.