Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskaus ja minä vaan syön ja syön ja syön!:D

Vierailija
05.10.2017 |

Yöllä meni kaks jukurttia ja lasten hedelmäpiltti. Ihan höpsöä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi paisuu niin ettei mahdu ulos,sen takia tuotantoeläintenkin ruuan saantia pitää rajoittaa.

Vierailija
2/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi paisuu niin ettei mahdu ulos,sen takia tuotantoeläintenkin ruuan saantia pitää rajoittaa.

Höps, sf mitta oli keskikäyrillä ja painoni oli noussut kilon kk. Ihmeellistä vaan kun en ole ikinä yöllä syönyt.. Nyt hiippailen pikkutunneilla evästämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille ja lakkaa mässyttämästä.

Vierailija
4/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä, siellä on pimeää!

Vierailija
5/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö kovin sokerista jugurttia. Täysjyväleipä olisi parempaa, myöskin mahallesi. Pitää verensokerinkin tasaisempana. Käy kävelyillä, liikunta kuluttaa kaloreita ja laskee verensokeria. 

Normaalia tuo ruuanhimo muuten on, loppuviikoillahan vauva kerää pikkuisen rasvaa ja muutenkin kokoa, hyvähän se vauvalla on olla rasvaa ja kuuluukin olla pullero, maidontuotanto ei käynnisty monellakaan ihan simsalabim....  Mullakin nousi noin kilon/kk. Laitokselle jäi kaikki. Paitsi vauvat ;) Nuorin nyt 5 v.

Mulla on ollut raskausdiabetes joka kerta, ja ruokavalion kanssa oli odottaessa hyvin tarkkaa. (meillä on diabetes suvussa, sekä mummilla että kaikilla hänen lapsillaan ja parilla 10 vuotta nuoremmalla serkullani. Kukaan ei ole lihava) En tiedä, saanko taudin sitten vanhempana, toistaiseksi kaikki hyvin. Sokeria ja valkoisia jauhoja välttelen.

terv. neljän äiti 47 v.

Vierailija
6/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, 3 viikkoa laskettuun ja kokoajan nälkä! En kyl oo viel yöllä syönyt. :D Painoo oli tullut 1.5kg/2 viikkoa mut onneks kokonaispainonnousu 13kg et en viel älyttömästi oo paisunu. :D

Vierailija
7/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä, siellä on pimeää!

No ei siellä päivällä ole pimeää.

Vierailija
8/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, voikun itselläkin riittäisi ruokahalua. Loppuraskaus menossa täälläkin, mutta niin paljon surullisia asioita tapahtunut lähipiiirissä että ruokahalu ihan mennyt :( Eilen sain pari leipää ja mehua alas, nyt aamulla onneksi smoothien..

Vierailija
9/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin kahdesti yössä syömään , synnyttyään vauva heräsi syömään juuri samoi.

Vierailija
10/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö kovin sokerista jugurttia. Täysjyväleipä olisi parempaa, myöskin mahallesi. Pitää verensokerinkin tasaisempana. Käy kävelyillä, liikunta kuluttaa kaloreita ja laskee verensokeria. 

Normaalia tuo ruuanhimo muuten on, loppuviikoillahan vauva kerää pikkuisen rasvaa ja muutenkin kokoa, hyvähän se vauvalla on olla rasvaa ja kuuluukin olla pullero, maidontuotanto ei käynnisty monellakaan ihan simsalabim....  Mullakin nousi noin kilon/kk. Laitokselle jäi kaikki. Paitsi vauvat ;) Nuorin nyt 5 v.

Mulla on ollut raskausdiabetes joka kerta, ja ruokavalion kanssa oli odottaessa hyvin tarkkaa. (meillä on diabetes suvussa, sekä mummilla että kaikilla hänen lapsillaan ja parilla 10 vuotta nuoremmalla serkullani. Kukaan ei ole lihava) En tiedä, saanko taudin sitten vanhempana, toistaiseksi kaikki hyvin. Sokeria ja valkoisia jauhoja välttelen.

terv. neljän äiti 47 v.

En mäkään ole sokerijukurtteja syönyt, onneksi on nykyään noita sokerittomis, hedelmämehun tilkalla makeutettuja. Leipää välttelen, siitä ei koskaan ole tullut kovin hyvä olo. Muutama pala päivässä jyväleipää riittää.

Mulla viides lapsi tulossa, enkä ole koskaan ollut näin hyvässä ja simpsakassa kunnossa. Olenkin syönyt vaikka sitten yöllä jos nälättää.. Muut vauvat olleet kolmekiloisia, saa nähdä saanko tämän vauvan lihotettua vähän suuremmaksi.

Jännää kuinka erilaisia jo raskaudet on!!

Vierailija
11/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystynyt koko raskausaikana syömään yhtään mitään. Alusta loppuun oksennin joka vtun ilta, ja jouduin nukkumaan istualtaan jos söin yhtään "liikaa'"

Btw kannattaa varmaan vähentää. Ja en ymmärrä miten tuo muka on hauskaa? Olet ihan sairaan läski kohta.

Vierailija
12/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, voikun itselläkin riittäisi ruokahalua. Loppuraskaus menossa täälläkin, mutta niin paljon surullisia asioita tapahtunut lähipiiirissä että ruokahalu ihan mennyt :( Eilen sain pari leipää ja mehua alas, nyt aamulla onneksi smoothien..

Harmi.. Mulla oli edellisessä raskaudessa sama tilanne. Isäni teki tuolloin kuolemaa ja aika oli raskasta.

Nyt olenkin jotenkin kompensoinut varmaan tuota odotusta ja olenkin panostanut syömiseen ihan tosissaan- ja syön vaikka yöllä jos maittaa. Koita saada syötyä, tulee parempi olo ja mieli.

Vierailija
13/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heräsin kahdesti yössä syömään , synnyttyään vauva heräsi syömään juuri samoi.

Juu, voi sanoa jo nyt että tulee heräämään ainakin kello kolme ja kello kuusi syömään. Olen pitkään herännyt noihin aikoihin vessaan ja yöpalalle.

Vierailija
14/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystynyt koko raskausaikana syömään yhtään mitään. Alusta loppuun oksennin joka vtun ilta, ja jouduin nukkumaan istualtaan jos söin yhtään "liikaa'"

Btw kannattaa varmaan vähentää. Ja en ymmärrä miten tuo muka on hauskaa? Olet ihan sairaan läski kohta.

No mulla on muutama viikko jäljellä..

On se minusta hauskaa herätä yöllä hiippailemaan ja etsimään syömistä.

Vierailija
15/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, tuskin olet ensimmäinen joka on paksuna ja yönapostelemassa. yritä löytää jotain vähemmän sokerista yöpalaa kuitenkin.

Vierailija
16/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä, siellä on pimeää!

Osta lamppu.

Vierailija
17/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lihosin tai "lihosin" raskausaikana 12kg ja raskauden jälkeen laihduin itsestään 20kg. Ihan hirveän laihaksi tulin :DD

Vierailija
18/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä, siellä on pimeää!

Osta lamppu.

Mielummin syön ja menen takaisin pötköttelemään. Aaah!

Vierailija
19/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lihosin tai "lihosin" raskausaikana 12kg ja raskauden jälkeen laihduin itsestään 20kg. Ihan hirveän laihaksi tulin :DD

Mää oon vetässyt joka kerran painoa 60-> 80 kiloon. Ja 6 kk pois, itsekseen.

Nyt on tullut vain 10 kiloa kun lisäsin huomattavasti välipaloja ja vihreää.

En olisi oikein uskonut kuinka paljon se vaikuttaa oloon, suolen toimintaan ja painon nousuun, et oikeasti syö sitä salaattia yms reilusti. Olen kyllä kokenut jonkinlaisen heräämisen tämän raskauden myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi