Taas meni 80e lapsen hanskoihin ja hattuun sekä yhteen paitaan
Kommentit (28)
Kirpparilta vaan. Pennut tajua vittuakaan onko pipo uus vai vanha, jos et sitä itte kerro.
Ostin totaali-yksinhuoltajana kaikki. Asuntovelkaa oli ja tulot olivat alle 3000. Mutta hetkeäkään en ole katunut. Ulkovaatteisiin ja kenkiin satsasin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin totaali-yksinhuoltajana kaikki. Asuntovelkaa oli ja tulot olivat alle 3000. Mutta hetkeäkään en ole katunut. Ulkovaatteisiin ja kenkiin satsasin.
Tingitkö jostain muusta? Montako lasta?
Yhtä hyvinhän voisi todeta, että ostin talvitakin, pipon ja hanskat itselleni, meni 300 euroa, kylläpä minä käyn/Suomessa asuminen/elämä käy kalliiksi. Tai kävin ruokakaupassa, meni 80 euroa, kylläpä syöminen käy kalliiksi. Miksi tunsit tarvetta eritellä juuri lapseen kuluvaa rahaa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette osta edullisesti? Pidän hiukan yksinkertaisina vanhempia, jotka ostavat täydellä hinnalla kalliita vaatteita. Tarjouksista saa hyviä diilejä.
Kuten mistä? On meillä viime vuodesta Reimatecin toppahanskoja, jotka menevät edelleen tänä vuonna. Lapsi tarvitsee kuitenkin siistit ulkovaatteet, eli uudet. Noita ns. vanhoja voi käyttää varalla. Alesta en enää helmikuussa osta seuraavalle talvelle vaatteita, koska joka kerta on ollut lopulta väärä koko. ap
Aika todellisuudesta vieraantunutta sanoa, ettei käytettynä saisi siistiä ja hyvälaatuista.
Voisi myös keskustella siitä, tarviiko yhden ulkovaatteen olla sekä siisti sekä laadukas "suomen oloihin" Jos vaatteen aikoo pitää siistinä, sillä ei voi painaa sateessa ja mudassa. Reippaassa käytössä siisteys karisee äkkiä. Kauppakeskukseen puolestaan riittävät vähemmätkin vesipilarit ja texit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en keksi mitään parempaa käyttökohdetta rahoilleni kuin oma lapsi :) lapsen jutuista pihistän viimeisenä.
Sama! Ostan mieluimmin lapselle jotain söpöä turhaa kuin itselleni tarpeellista jos valita täytyy :D
Ympäristö kiittää. Voi helvetti sentään.
Ei kukaan pakota ostamaan uutena ja kaikista kalliimpia.
Mulla ei mennyt paljon rahaa lapseen.
Meillä ei ole kuin asuntovelkaa. En ikinä ostaisi luotolle mitään. Yksi lapsi ja yhteiset bruttotulot miehen kanssa 7000e, eli keskituloisia ollaan.