Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Olen sopinut vuokrasopimuksen allekirjoittamisesta huomenna ja nyt jännittää, onko ratkaisu väärä sittenkin..

Vierailija
04.10.2017 |

Näin juuri unta, missä löydettiin toinen, vaatimaton asunto jossa oli pihakin. Olen vähän kiiruhtanut päätöksenteossa, koska sos.työntekijä alkanut jo painostaa - minulla on fyysistä pitkäaikaista sairautta ja nyk.asunto ei oikein ole paras mahdollinen lapselle ja minulle tässä elämäntilanteessa. Tuntuu, että en ole löytänyt asuntoa joka oikeasti olisi kodin tuntuinen, mutta on tuo toki varmaan parempi kuin nykyinen. En meinaa osata enää tehdä mitään valintoja, kun en tiedä enää muutenkaan kuka olen enää liikuntakyvyn heikennyttyä. Tekisi mieli siirtää sopimuksenkirjoitustapaamista edes ensi viikkoon, mutta minkä syyn varjolla? Muuta syytä ei ole kuin tämä epävarmuuden, ei-valmiuden tunne ja toive, että "täydellinen" ratkaisu yllättäen esittäisi itsensä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sitovaa on, jos on sopinut vuokrasopimuksen teosta? Sähköpostilla tein siis hakemuksen ja suullisesti olen sanonut, että ottaisin sen.

Vierailija
2/3 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä, että olet vatsataudissa. Saat lisää mietintäaikaa ja menet sitten ensi viikolla, jos tunteesi on varmempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä, että olet vatsataudissa. Saat lisää mietintäaikaa ja menet sitten ensi viikolla, jos tunteesi on varmempi.

Mietin oikeasti tätä, mutta onko ihan läpinäkyvää? Ap