MITEN HIRVIKÄRPÄSEN SAA PÄÄSTÄ POIS?
just äsken kun olin sohvalla, huomasin että päätäni myöten kipittelee joku, ja menin katspmaan peilistä niin otsallani oli tosiaan hirvikärpänen. tässä puolisen tuntia oon yrittänyt saada sitä pois päästäni mutta ei lähde millään. kokeilisinko täikampaa? hiustenpesua? ei ole tosiaan koskaan aikaisemmin ollut...
Kommentit (8)
Näit sen otsallasi, mutta ei tullut mieleen ottaa sitä siitä kiinni? Kiinni se on otettava, itsestään ei kyllä lähde, ei edes saunassa.
Nappaat sen sormenpäillä, kynsillä jos sellaiset on ja nostat pois, mikään pyyhkiminen tai puistelu ei auta. Pirskatin sitkeitä ölliäisiä ovat.
En tiedä, kertokaa mullekin. Yritin kammata sitä pois koko päivän, seuraavana aamuna löysin tyynyltä. Eli hirvikärpänen päättää itse milloin se häipyy. Mahtaisiko hukutus toimia? Ei taida saada päätä niin tyystin ämpäriin että hukkuu. Kumpi pidättää henkeä kauemmin, ihminen vai hirvikärpänen?
tosiaan, unohfin tuossa mainita,että meni hiusten sekaan saman tien kun yritin ottaa pois
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kertokaa mullekin. Yritin kammata sitä pois koko päivän, seuraavana aamuna löysin tyynyltä. Eli hirvikärpänen päättää itse milloin se häipyy. Mahtaisiko hukutus toimia? Ei taida saada päätä niin tyystin ämpäriin että hukkuu. Kumpi pidättää henkeä kauemmin, ihminen vai hirvikärpänen?
Kiehuva vesi tappaa. Jos saisi upotettua hiustupsun sellaiseen? Vai tarraako noi päänahkaan?
Kampaa hiuksesi suihkussa kammalla juurista myöten. Käytä hoitoainetta jotta kampaaminen helpottuu. Miesten kammat ovat tarpeeksi tiiviitä.
Ota se sormilla pois vaa. Pitäis onnistua.