Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea Mies. Sinua kehutaan. Miten vastaat?

Vierailija
04.10.2017 |

Jos joku kehuu sinua komeaksi tms miten vastaat?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryn hiljaa takavasemmalle ja juoksen karkuun, koska tuon sanoja ei ole ainakaan nainen.

Eikö mies voi kehua toista miestä?

Olisihan se aika epäilyttävää, etenkin kun olen joutunut ulkonäköäni kehuskelevan homppelin ahdistelemaksi.

Oi miten mahtavasti yleistät yhden (kuvitteellisen) tapuksen perusteella! Hyvä poika.

Vierailija
22/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryn hiljaa takavasemmalle ja juoksen karkuun, koska tuon sanoja ei ole ainakaan nainen.

Olisihan se aika epäilyttävää, etenkin kun olen joutunut ulkonäköäni kehuskelevan homppelin ahdistelemaksi.

Oi miten mahtavasti yleistät yhden (kuvitteellisen) tapuksen perusteella! Hyvä poika.

Ja mistäs sinä tiedät, että kuvitteellinen tapaus? On täällä melkoisia psyykikkoja olevinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla komea mies. Ei voi olla ystävällinen naisille kuin se tulkitaan väärin.

Vierailija
24/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, naisiakaan ei siis ahdistella ollenkaan. Kuvitteellisia tapauksia!

Vierailija
25/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo! Somepaskamyrsky käyntiin nyt heti!

Vierailija
26/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorasta ulkonäön kommentoinnista kiitän, jos muistan, saatan mumista jotain kroppani epätäydellisyydestä ja jatkan hämilläni muilla jutuilla. Ehkä kerran olen tajunnut hämmennykseltäni kehua kehujan ulkonäköä. Eli ei mikään kovin komea, kun en ole tottunut vastailija :D

Epäsuora ulkonäön kehuminen on helpompi ottaa vastaan vitsillä ja sitä on luontevampaa heittää takaisinkin.

Vierailija
27/27 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ööööö, kiitos kiitos."

Noin yleensä vastaan spontaanisti, koska tuleehan nuo kehut yleensä aika puskista. Vaikka kyllä se jälkeenpäin imarteleekin että saa positiivista huomiota hyvien geeniensä ansiosta, sekä naisilta että miehiltä. Sydämessäni haluan vielä kiittää vanhempiani että teitte minut, sponsoreita että uskoitte minuun, kaikkia hyviä frendejä sekä muita jotka unohdin! Thänks! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme