Lyönnit ja iskut. Voiko ne loppua
Tapeltiin miehen kanssa aika rajusti vkloppuna. Kädessä mustelmia ja mies lätkäisi naamaan. Löin toki takas ja hyvin miehen päällä ja lätkän naamaan. Hakkasin vielä henkarilla ja lopuksi mies pakeni lukon taakse. Mies ei suostu pyytää anteeksi. Toki annoin samalla mitalla takas mut mua ei lyö kukaa enää koskaan.
Suhteemme on jo pitkään kärsinyt stressistä ja läheisyydettömyydestä. Onko syytä erota va ikeskustella ja katsella? Onko seuraava musta silmä ja hyväs lykysdä minä. Välitän miehestä.
Edellisen kerran tällaista n vuosi sitten
T.epätoivoinen
Kommentit (11)
Ite olen jo terapiassa. Mies ei muutenkaa oo mikään puhujatyyppi että puhuisi.
AP
Ne loppuvat kun lähdet lopullisesti. Jäämällä annat miehelle luvan mäiskia sua.
Juokse tyttö lujaa. Ei ne iskut lopu, ne lisääntyy kun raja on jo rikottu.
No jos kerran molemmat pieksette toisianne, niin tehän ootte match made in heaven. Olis se nyt perseestä jos toinen osapuoli olis puolustuskyvytön.
Erotkaa hyvät ihmiset!
Noin raju väkivalta voi johtaa pysyvään vammaan tai kuolemaan.
Ihan sairasta menoa teillä!
Oon samaa mieltä. Mies ei ees nää virheitään
Oon sanoinkuvaamattoman pettyny
AP tässä hei. Emme asu yhdessä, joten luonnollisesti ei mitään ole tapahtunut. Mies on hyvin vaitonainen, mutta myöntää, että kumpikin riitaunnuimme. Mies ei ole kovin halukas puhumaan eikä muutenkaan myöntämään olevansa pääsyyllinen. Mies suostuisi eroon ja itse sitä ehdottikin, mutta itse haluaisin katsoa voiko tästä tulla mitään. Tiedän, että olen aivan hullu ja koska lyömättömiä kausia on usein pitkään, niin voisin vielä vaikka yrittää. Mies on vain tärkein tuki ja turva mulle ollut ja henkinenkin voimavara. Vaikka riidellessä aina haukkuukin mua mitä kamalemmilla nimillä. Tarkoitus nyt olisi ainakin vielä nähdä ja keskustella asiat.. sitten joskus.
Jos ero tulisi, mulla ei olisi KETÄÄN läheistä. Olisin ihan yksin. Millä helkutilla saan miehen terapiaan?
Teillä riidat näyttävät aina alkavan siten, että mies lyö takaisin.
Hankkikaa molemmat apua.
... Ei voi olla totta.