Vaikea ymmärtää sitä miksi laadukkaat varsikengät, twill-housut ja villatakki nuorella miehellä tuntuu olevan av:lla yhä punainen vaate
Siinä kun on syksyn puhureissa oikein toimiva asukokonaisuus.
Kommentit (16)
Minulle on ihan sama mitä ihmiset päälleen pukevat. Mainitsemasi pukeutumistyyli ei oikein iske minuun joten en edes noteeraa ihmisiä jotka niin pukeutuvat.
Onko tämä taas se sama villatakkipoju, joka pukeutuu kuin setämies ja valittaa kun kaikilla ei ole samanlainen maku?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama mitä ihmiset päälleen pukevat. Mainitsemasi pukeutumistyyli ei oikein iske minuun joten en edes noteeraa ihmisiä jotka niin pukeutuvat.
Sano muuta.
Eihän täällä edes näe miten olet pukeutunut.
Käytä mitä haluat. Et sä kuitenkaan mun mielenkiintoa herätä.
Oli pakko googlata twill-housut. Mielenkiinto loppui siihen kun eka osuma on Dressman.
Nyt jäi vaivaamaan että puhurissako pidät villatakkia? Kylmähän siinä tulee.
Ei tarpeeksi jännä asu? Pitäisi olla prätkäliiviä yms...
Vierailija kirjoitti:
Ei tarpeeksi jännä asu? Pitäisi olla prätkäliiviä yms...
Tietenkin kunnon av-mamma haluaa että miehen tyyli sopii omaan kouvolatukkaan.
Siis ovatko kaikki vaatteesi punaisia? Se kyllä pistää silmään, on niin voimakas väri.
Pukeudu ihmeessä mieleiselläsi tavalla. Ei sinun tarvitse kaikkia maailman naisia miellyttää, voit jopa suuremmalla todennäköisyydellä löytää kumppaniksesi sen Rillit huurussa -Amyn jos olet oma itsesi.
Pue mitä haluat, mä en katso sekuntia pidempään pappavaatteissa kulkevia.
Mitä sä avlta haet hyväksyntää sun eläkeläiskuosille, mene eläkeläisten seuraan. Siellä olet kaltaistesi keskellä. Ihan vapaasti voit pukea kuten haluat ja av-palstalaiset saavat olla vapaasti siitä tykkäämättä.
Et voi koskaan miellyttää kaikkia...
Loaferit ja chinot jo talvivarastossa?