Onko ihan turn off jos +30 naisella on lapsi edellisestä liitosta?
Haittaako teitä kouluikäinen lapsi?
Jos nainen on itsestään huolehtiva, työssään menestyvä, kiltti ja mukava?
Minkä ikäinen itse olet?
Kommentit (13)
Minulla on kaksikin lasta ja jos tämä paketti ei kelpaa niin oon mielelläni yksin :)
Tiedät jo vastauksen kysymättäkin, koska olet yksin.
Se riippuu ihan ihmisestä, toisia haittaa, toiset jopa tykkää. Itse naisena en uhraisi lapsettomuuden hyviä puolia vieraan lapsen takia.
Ei haittaa juurikaan jos haluat minua niin paljon että teet itse jopa aloitteen.
Itse en sentään aloitetta tekisi tässä tapauksessa.
Ei todellakaan. Kunhan se penska on tosiaan kouluikäinen ts. viihtyy jo muuallakin kuin kotona koulun lisäksi. Vertille nekkurahat kouraan, poika fillarin selkään ja kioskille, ei haittaa vaikka kaverin kautta vasta takas. Tällä välin äipälle lujaa kyytiä pitkin kämppää. Sit jos äiti rupee alkuhuuman jälkeen nikotteleen ja keksiin verukkeita miks ei seksiä, niin kamat sporttikassiin, kassi olalle ja seuraava. Ei koira perään hauku, eikä elari elantoa puraise. Kiitos.
Kilttiä miestä ei haittaa, mutta tuskin sinä sellaisesta kiinnostut.
Haittaa. En ikinä voisi seurustella lapsellisen kanssa
M30
Minun kohdallani valitettavasti haittaa. En halua asua tai elää elämääni samassa taloudessa vieraan lapsen kanssa, enkä myöskään halua mitään ex-mies kuvioita elämääni mukaan. Ei sillä, että olisin ollenkaan mustasukkainen, mutta kun en vain halua sellaista ylimääräistä säätämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kunhan se penska on tosiaan kouluikäinen ts. viihtyy jo muuallakin kuin kotona koulun lisäksi. Vertille nekkurahat kouraan, poika fillarin selkään ja kioskille, ei haittaa vaikka kaverin kautta vasta takas. Tällä välin äipälle lujaa kyytiä pitkin kämppää. Sit jos äiti rupee alkuhuuman jälkeen nikotteleen ja keksiin verukkeita miks ei seksiä, niin kamat sporttikassiin, kassi olalle ja seuraava. Ei koira perään hauku, eikä elari elantoa puraise. Kiitos.
Just tällasen miehen ap tulee ottamaan. Tulette näkemään sen.
T: Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksikin lasta ja jos tämä paketti ei kelpaa niin oon mielelläni yksin :)
Kirjoitin tuon ja olen itse perheestä jossa äitini oli vähän yli 30 avioituessaan uudestaan ja isäpuoleni hyväksyi tottakai myös minut ja siskoni. Eikä silloin uusperheet olleet niin yleisiä kuin nykyään.
On kyllä muutenkin niin oiva tyyppi että yhtä hyvää miestä harva löytää.
Mitäs sanotte?