Naiset, mikä teidän suhteissanne on vikana kun ihastutte jatkuvasti muihin miehiin?
Jatkuvasti saa lukea täältä näitä samoja aloituksia. Tuon täytyy olla todella yleistä.
Ei me miehet ihastuta joka toiseen naiseen joka vastaan kävelee, joten jotain teissä/teidän suhteessa täytyy olla vikana.
Kommentit (18)
Ei suhteessa mitään vikaa ole, miten niin olisi?
"Ei me miehet ihastuta joka toiseen naiseen joka vastaan kävelee..."
Viikon vitsi.
Vierailija kirjoitti:
"Ei me miehet ihastuta joka toiseen naiseen joka vastaan kävelee..."
Viikon vitsi.
Mikä vitsi se on? Mä en ole ihastunut keneenkään vuosiin ja olen sinkku.
Feminismi on syöpä kirjoitti:
Naiset nyt vaan ovat tuollaisia tuuliviirejä. Eivät he tiedä mitä haluavat, vaan se kerrottava heille.
Ihastumisella harvoin on mitään tekemistä sen kanssa että nainen ei tietäisi mitä haluaa.
Minä olen mies ja ihastun kyllä "joka toiseen naiseen" myös ollessani pitkässä ja onnellisessa suhteessa.
Olen tähän taipumukseeni täysin tottunut, eikä se vaikuta elämääni millään tavalla. En petä tai aiheuta vaikeuksia suhteelleni.
Voin kuvitella, että asia on eri, jos ihastuu kerran viidessä vuodessa ja luulee, että kaikki on nyt kriisissä. Ei ole. On normaalia tuntea viehtymystä.
Hanki ruokahalu kaupungilla mutta syö kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on syöpä kirjoitti:
Naiset nyt vaan ovat tuollaisia tuuliviirejä. Eivät he tiedä mitä haluavat, vaan se kerrottava heille.
Ihastumisella harvoin on mitään tekemistä sen kanssa että nainen ei tietäisi mitä haluaa.
Miehet tietävät mitä haluavat eivätkä ole yhtä epävakaita kuin naiset.
Millä tavalla ihastuminen kertoo epävakauden tai siitä ettei tietäisi mitä tahtoo?
Miesvaltaisilla palstoilla kyllä tuntuu että miehet ihastuu joka toiseen yli 16- vuotiaaseen ja salaa sen allekin oleviin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee miehen kertomaan miten hänen täytyy elää. Nainen ei kykene rationaaliseen ajatteluun ja on täysin avuton ilman miestä.
Miks jaksatte näitä älyttömyyksiä? Enää ei oikeesti viitsi provosoitua. Jopa alapeukun painaminen on aivan liian vaivalloista. Huoh, kylläpä väsyin tämän ilmaisemisesta kuuroille korville.
Ääliömäinen aloitus siinä mielessä, että se kohdistuu vain naisiin. Samalla laillahan miehet ihastuvat vieraisiin naisiin.
Vastaan kuitenkin siksi, että olen pohtinut asiaa omalla kohdallani. Ihastuin vieraaseen mieheen siksi, että oma mieheni sai minut tuntemaan itseni rumaksi ja lihavaksi. Haen alitajuisesti nyt muilta miehiltä sitä tunnetta, että joku näkee minut kauniina ja haluttavana.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee miehen kertomaan miten hänen täytyy elää. Nainen ei kykene rationaaliseen ajatteluun ja on täysin avuton ilman miestä.
Mieluummin monta. Siksi onkin ihan hyvä ihastua jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Ääliömäinen aloitus siinä mielessä, että se kohdistuu vain naisiin. Samalla laillahan miehet ihastuvat vieraisiin naisiin.
Vastaan kuitenkin siksi, että olen pohtinut asiaa omalla kohdallani. Ihastuin vieraaseen mieheen siksi, että oma mieheni sai minut tuntemaan itseni rumaksi ja lihavaksi. Haen alitajuisesti nyt muilta miehiltä sitä tunnetta, että joku näkee minut kauniina ja haluttavana.
Miksi sitten roikut sellaisessa suhteessa? Eikö olisi miestäkin kohtaan reilua kertoa missä mennään, eikä yllättää häntä pettämisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten roikut sellaisessa suhteessa? Eikö olisi miestäkin kohtaan reilua kertoa missä mennään, eikä yllättää häntä pettämisellä?
Olen monesti kertonut miehelle nämä asiat.
En ole pettänyt, vain ihastunut.
Suhteessa on silti enemmän plussia kuin miinuksia, joten en ole eronnut.
Mulla ainakin syynä on se, että rinnallani kulkee tällä hetkellä itselleni väärä mies.
Vikaa on naisessa jos aina suhteet epäonnistuu. Yksi tuttuni on tällainen. Useamman kerran kihloissa ja toinen avioliitto, joka sekin jo rakoilee. Hän on tosi itsekäs eikä kestä juurikaan kritiikkiä. Ja aina etsitään uusi mies joka alussa ihailee. Surullista naisen lapsen kannalta kun kotona asuva isäpuoli aina vaihtuu.
Ei miehet ihastu, miehet panee kylmästi ja tunteettomasti jokaista mahdollista reikää.
Alkuhuuma suhteessa kestää keskimäärin maksimissaan sen pari vuotta, useimmilla ei sitäkään. Siinä vaiheessa parinmuodostusta tukevat rakkaushormonit tasaantuvat ja suhde joko kuolee pystyyn tai alkaa muuttua tasaisemmaksi kumppanuudeksi. Mutta ihminenpä on sellainen olento, ettei se ihastumiskyky katoa mihinkään, vaikka vierellä olisi rakas, läheinen kumppani.
On ihan normaalia ja yleistä ihastua muihin kuin kumppaniinsa. Se ei tarkoita, että suhteessa olisi mitään vikaa. Rakastumisvaihe, joka suuntaa huomion vain yhteen mielitiettyyn, on vain ohi. Sellainen on ihmislajille ominaista. Sekä miehille että naisille.
Mä olen ihastunut vain yhteen pitkän liittoni aikana. Kyseessä on vanha rakas ystävä vuosikymmenten takaa. Ihastus (tai voimakkaampikin molemminpuolinen tunne) on kestänyt vuosia.
En voisi ikinä kuvitellakaan ihastuvani keneenkään toiseen, yhdenyön jutuista puhumattakaan!
Kumma juttu, että naisvaltaisella palstalla on enemmän kertomuksia naisten ihastumisista miehiin kuin miesten ihastumisista naisiin. Etenkin kun miehethän ovat muutenkin niin halukkaita keskustelemaan ihastumisista...