Miksi muuten mukavassa ystävysporukassa on aina se yksi "allerginen"?
Vanhojen ystävien porukka joka haluaa pitää hauskaa. Mutta aina mukana on se yksi musta lammas jolla on kaikki mahdolliset allergiat ja itse diagnosoitu keliakia. Miten se voikin aina mennä näin. Muuten olisi mukavaa, mutta kun "mä en sit voi.. mä en sit nykyään syö.. mä en sit tykkää".
Kommentit (5)
Miksi sen yhden rajoitukset estävät toisia nauttimasta? Itse en ole allerginen, mutta en juo alkoholia. Koskaan ei ole minun limsani estänyt muita juomasta viiniä ja hauskaa on ollut kaikilla.
Niin, miksi estää? Aina se kuitenkin estää, kun ei voida mennä syömään oikein kunnon paikkaan ja siellä ravintolassa alkaa se nolo rumba, kun mikään ei kelpaa eikä mitään saisi lautasella olla. Puhumattakaan siitä paskahalvauksesta jonka tämä allerginen saa, jos jotakin on lautasella kuitenkin ollut.
Ystäväni juovat aivan vapaasti, vaikka minä en pidä alkoholista ja olen absolutisti.
Olen edelleen pahoillani siitä kerrasta, kun kokkasin juustokakun ja vietin ystävieni vierailun vessassa, koska kuvittelin, että minulla on laktoosi-intoleranssi.
Joo, onhan tosi vaikeaa ostaa apteekista niitä laktaasientsyymikapseleita. Ne maksaakin ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon!
On muuten totta.