Saanko purkaa turhautumistani tänne... Hain tinderistä hauskanpitoseuraa ja...
Kun päästiin sänkyyn mies ei sitten pystynytkään. kovasti pahoitteli ja lähti nolostellen pois. Ymmärrän, että noin voi käydä, mutta silti vituttaa, kun odotin tätä päivää kuin kuuta nousevaa. Harmittaa :/
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kyllä toiminut, mutta joskus olen vain runtannut rojut ränniin ja pyyhkäissyt päiväpeittoon ihan sen vuoksi jotta toinen makaa selällään ja odottaa kuutta orgasmia ..eikä itse viitsi pahimmillaan edes koskea kaluun kun leikitään prinsessaa. Sitten jos on ollut sellainen nainen joka aidosti osallistuu ja haluaa tasapuolisen ja ennenkaikkea molemminpuolisen tyydytyksen niin sitten olen ensin sormeillut, sitten pannut ja sormeillut ja päälle vielä nuollut g-pistettä samalla sormeillen noin ekallakin tapaamisella ..ja tyytyväisiä ovat olleet ja homma on jatkunut. Mitenhän AP, katsoitko vain vierestä kun kaverilla olisi pitänyt vain sinua katsellessa nousta, ilman kosketusta, ilman läheisyyttä..? =D
Tahtoisin vain nuolla g-pistettä 😂
Ymmärrän ap turhautumisesi. Minulla on vähän samanlainen tilanne. Tosin en ole pelkkää seksiseuraa etsinyt, vaan ihan kumppania, näin alustavasti ainakin. Yhden miehen kanssa ollaan kirjoiteltu, nähty, ja sitten muutaman kerran yritetty seksipuuhia. Näistä ei ole oikein meinannut tulla mitään, koska erektioa ei meinaa tulla, tai jos tulee, se lerpahtaa pian. Kun olen suupelillä saanut erektion aikaiseksi lopulta, tulee hän niin pian, ettei yhdyntään asti olla ehdittykään.
Uskon, että nämä menevät nyt vain toistaiseksi jännityksen piikkiin. Hän on kertonut olevansa seksuaalisesti todella aktiivinen ja "innokas" ja "aina tekee mieli". Usein kun kirjoitellaan, hän kertoo kuinka on kovana jo siitä ja siitä ajatuksesta. Tiedän, että olen hänen mielestään kaunis ja seksikäs, joten en epäile, että lerpahtaminen tai erektion puute johtuisivat minusta. Toivon, että aika tuo tähän asiaan parannuksen, koska muuten on todella ihana ja mukava mies.
Ap täällä. Uudet treffit sovittu, joten jospa se tästä vielä...
Jospa hän oli masturboinut ennen treffejä, estääkseen liian nopean tulon? Nyt ensi kerralla aikaa varata tarpeeksi,otatte rauhassa ja voisit vaikka ottaa suihin?
Ok, onko enemmänkin kokemusta varattujen kanssa. Luottamus siis kunnossa?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Uudet treffit sovittu, joten jospa se tästä vielä...
Miten kävi?
Ps. ..en nuollut g-pistettä vaan nuolin samalla sormeillessani g-pistettä, anteeksi epätarkkuus.. =D
Ei muuta kun ukko ulos ja uutta sisään. Kyllä niitä panomiehiä löytyy.
Itselläni on kyllä toiminut, mutta joskus olen vain runtannut rojut ränniin ja pyyhkäissyt päiväpeittoon ihan sen vuoksi jotta toinen makaa selällään ja odottaa kuutta orgasmia ..eikä itse viitsi pahimmillaan edes koskea kaluun kun leikitään prinsessaa. Sitten jos on ollut sellainen nainen joka aidosti osallistuu ja haluaa tasapuolisen ja ennenkaikkea molemminpuolisen tyydytyksen niin sitten olen ensin sormeillut, sitten pannut ja sormeillut ja päälle vielä nuollut g-pistettä samalla sormeillen noin ekallakin tapaamisella ..ja tyytyväisiä ovat olleet ja homma on jatkunut. Mitenhän AP, katsoitko vain vierestä kun kaverilla olisi pitänyt vain sinua katsellessa nousta, ilman kosketusta, ilman läheisyyttä..? =D