Saanko purkaa turhautumistani tänne... Hain tinderistä hauskanpitoseuraa ja...
Kun päästiin sänkyyn mies ei sitten pystynytkään. kovasti pahoitteli ja lähti nolostellen pois. Ymmärrän, että noin voi käydä, mutta silti vituttaa, kun odotin tätä päivää kuin kuuta nousevaa. Harmittaa :/
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ootsä joku ikivanha hiivis?
En ole. Sitä paitsi ollaan tässä nyt jo muutaman kerran tavattu ja mies oli ihan todella innokas. Mutta ei sitten kuitenkaan homma toiminut. En syytä ketään, mutta harmittaahan tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Sitä paitsi ollaan tässä nyt jo muutaman kerran tavattu ja mies oli ihan todella innokas. Mutta ei sitten kuitenkaan homma toiminut. En syytä ketään, mutta harmittaahan tuo.
No mitä jos otatte ihan rauhallisesti, kyllä se siitä lähtee kun kaikessa rauhassa lämmittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos otatte ihan rauhallisesti, kyllä se siitä lähtee kun kaikessa rauhassa lämmittelee?
Pitää varmaan yrittää uudelleen, siis jos haluaa vielä nähdä. Mies kovasti pyyteli anteeksi ja minä kovasti yritin vakuutella, että ei se mitään, vaikka harmittaa, koitan sen kätkeä. Voi olla, että olen ollut liian innokas, mutta mieskin vaikutti olevan ihan mukana. Ap
Mä en niin ymmärrä miten vauvapalstan naisille käy aina näin että miehen himot menee =D...
En ole miehenä eläessäni nähnyt miestä joka ei pystyisi panemaan deittiään.
Mutta vauvapalstan naiset on erityslaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en niin ymmärrä miten vauvapalstan naisille käy aina näin että miehen himot menee =D...
Näin nyt kuitenkin mulle kävi. Syystä tai toisesta. Ap
Moni luulee, että mies on joku kone mitä voi käyttää silloin kun siltä tuntuu. Miehelläkin on tunteita, stressiä, väsymystä, mieltä painaa jokin. Mä oon sanonu reilusti miehille, että ei ole pakko suostua naisten järjettömiin vaatimuksiin. Ite vedän nykyään mielummin käteen ja keskityn kuntosaliharrastukseen.
Onhan se aluksi vaikeata, mutta kyllä siihen tottuu. Voit olla sitten oman elämäsi herra ilman draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko miehenä ollut siellä muiden deiteillä katsomassa niiden panemista vai mistä tiedät? :D
Mulla kävi noin nuorena kun olin juonu pari kaljaa liikaa. Nainen sanoi, että hänen exä pystyi antamaan hänelle paljon orgasmeja. Tuntui pahalta, jäi trauma.
Mullakin oli tinder-dietti jota tapailin jonkun kuukauden verran ja nähtiin usein eikä seksi ikinä onnistunut. Mies pahoitteli aina ihan hirveästi. Luulin, että mussa on jotain vikaa, mutta koska mies halusi nähdä aina vain uudestaan, niin luulen että kyseessä oli jonkin sortin jännittäminen? Mutta en vaan lopulta enää jaksanut odotella että milloin herran vehje alkaa toimia, joten lopetin tapailun.
Achilles kirjoitti:
Moni luulee, että mies on joku kone mitä voi käyttää silloin kun siltä tuntuu. Miehelläkin on tunteita, stressiä, väsymystä, mieltä painaa jokin. Mä oon sanonu reilusti miehille, että ei ole pakko suostua naisten järjettömiin vaatimuksiin. Ite vedän nykyään mielummin käteen ja keskityn kuntosaliharrastukseen.
Onhan se aluksi vaikeata, mutta kyllä siihen tottuu. Voit olla sitten oman elämäsi herra ilman draamaa.
En luule näin ja tiedän sen, että näin voi joskus käydä. Totuus on, että kyllä se harmittaa, kun jotain oikein kovasti odottaa ja homma lässähtää. Alkaa miettiä, että onko vika kuitenkin minussa, vaikka ei välttämättä näin ole. Tein aloituksen siksi, koska en viitsi tästä aiheesta noin muuten avautua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli tinder-dietti jota tapailin jonkun kuukauden verran ja nähtiin usein eikä seksi ikinä onnistunut. Mies pahoitteli aina ihan hirveästi. Luulin, että mussa on jotain vikaa, mutta koska mies halusi nähdä aina vain uudestaan, niin luulen että kyseessä oli jonkin sortin jännittäminen? Mutta en vaan lopulta enää jaksanut odotella että milloin herran vehje alkaa toimia, joten lopetin tapailun.
Siis tinder-deitti ei tinder-dietti :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö homoilla tosiaan ole koskaan tätä ongelmaa?
Älä ole liian ankara miesraukalle. Ihan yleistä, että noin käy joskus täysin terveellekin miehelle. Syitä on monia (voimakkaat tunteet, stressi, alkoholi), eivätkä ne ole aina miehen kontrolloitavissa.
Achilles kirjoitti:
Kuulostaa kyllä kertakaikkisen ihanalta eikä yhtään katkeralta tavalta elää.
vaihtoehtohan voisi olla vaikka sellainen itsetutkiskelu, että miksi aina haksahtaa sellaisiin naisiin, jotka ovat ymmärtämättömiä ja kylmiä... Mutta ei liene vaikea arvata, että ulkonäkö edellä on kumppaneita valittu, ja sitten ihmetellään, kun kyyti on just kylmää.
Ei siinä mitään. Nyrkkikyllikillekin voi piirtää naaman.
Vierailija kirjoitti:
Achilles kirjoitti:
En luule näin ja tiedän sen, että näin voi joskus käydä. Totuus on, että kyllä se harmittaa, kun jotain oikein kovasti odottaa ja homma lässähtää. Alkaa miettiä, että onko vika kuitenkin minussa, vaikka ei välttämättä näin ole. Tein aloituksen siksi, koska en viitsi tästä aiheesta noin muuten avautua. Ap
Tinderistä kannattaa naarata tuohon tarkoitukseen niitä max 25v kiimaisia kolleja, niin aivan varmasti saa. Aina.
T:Lihava 40-v yksinhuoltaja.
Joskus käy noin. Mullekin, ihan selvinpäin, kun nykyisen avovaimoni kanssa ekaa kertaa käytiin touhuamaan. Jännitti vaan niin pirusti. Ja olin jo silloin varsin kokenut, 11v häntä vanhempikin. Hävetti enkä päin voinut häntä katsoa kun mulkkuni lerpahti. Mutta hän sitä sitten silitteli ja sanoi että joku toinen päivä, ei haittaa. Mua haittasi. Tokalla kerralla toimi ja sen jälkeen onkin veivattu ja paljon. Jotenkin tuo hänen kiltti ja ymmärtäväinen asenne pelasti ja purki jännityksen toisesta kerrasta pois. Hän on jälkeenpäin sanonut että tapahtuma on ollut ihanin mitä meidän välillä on ollut, koki sen jotenkin herkkänä ja läheisenä.
Lerpahtava kulli on kuin pakoputkiton auto. Paljon ääntä mutta mitään ei tapahdu 🤣
Itsellä on tapana nuoletta orkut tinder iskuilla niin ei jää ilman . Ja jos ei herralla seiso niin voi voi ei jatkon.
Mites naiset suhtautuu semmoiseen, jolla erektio kyllä tulee ja pysyy, mutta laukeaminen ei ole ihan itsestäänselvyys kondomin kanssa? Se on mulla nyt toistunut useamman kerran eri treffeillä ja meinaa vähän tulla peikoksi. :(