Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh? Uunin alatasolla ei kypsy.

Vierailija
02.10.2017 |

Ohjeen mukaan uunin alatasolla pitää paistaa kakku, mutta ei sille tapahdu yhtään mitään. :-o Kauanko tässä pitää vielä odotella? Uuni hohkaa kyllä kuumana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöhän nousee ylöspäin, eli alatasolla on miedompi lämpö. Sulla voi olla alatason vastukset paskana.

Vierailija
2/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen uuni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kuumana on koko keittiö, mutta ei tuo lokero kyllä kuumene mitenkään. Oon ihan pihalla kaikesta leipomisesta. 

Vierailija
4/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihan tavallinen hella :D 

Vierailija
5/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihan tavallinen hella. :D 

Vierailija
6/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedän, että onko ne alatason vastukset paskana, ja missä ne niinku on?

Vierailija
7/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kuumana on koko keittiö, mutta ei tuo lokero kyllä kuumene mitenkään. Oon ihan pihalla kaikesta leipomisesta. 

Eli yrität olla humoristi, ja olet muka tunkenut kakun uunin alalokeroon, missä yleensä pidetään esim. uunipeltejä, ja nyt täällä muka ihmettelet asiaa?

Ei siin mitää, huumori on hyvästä. 

Vierailija
8/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sitten oo alataso? En mä tiedä. Meillä ei ikinä kotona leivottu ja ekaa kertaa yritän harjoitella. Pojalla alkaa kotitaloudentunnin kotiläksyt, enkä oikeasti osaa tehdä. Että v*tuiks ilmeisesti meni tääki. 

Vierailija
9/9 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sitten oo alataso? En mä tiedä. Meillä ei ikinä kotona leivottu ja ekaa kertaa yritän harjoitella. Pojalla alkaa kotitaloudentunnin kotiläksyt, enkä oikeasti osaa tehdä. Että v*tuiks ilmeisesti meni tääki. 

Meinas päiväkahvit lentää näppikselle. Toivottavasti tämä oli vaan vitsi eikä oikea ihminen. Et ole ilmeisesti itse ollut hereillä kotitalouden tunnilla. Kannattaisi varmaan katsoa paikallisen Marttayhdistyksen tarjontaan. Heiltä saattaa löytää peruskursseja keittiötaidoista, tai kysyä voisko joku Martta tulla vähän auttelemaan sua että pääset alkuun näissä keittiöhommissa.