Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää olevansa masentunut?

Vierailija
02.10.2017 |

Minulle ei tule iloa enää pienistäkään asioista. Jutut joita aiemmin tykkäsin tehdä, ei enää tuo minulle oikeastaan mitään. Satutan itseäni välillä tahallani, ja ajattelen itsemurhaa päivittäin.
Sekä myöskin se, että väsyn sosiaalisena olemisesta ja minulla on koko ajan henkisesti väsynyt ja yksinäinen olo.
Mikä minussa on vikana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua!

Itse suoritin, olin levoton, lähdin mukaan erilaisiin projekteihin ja sitten lopetin ne kun en jaksanutkaan, hain eri paikkohin töihin, kouluun, puhuin miehelle avioerosta, etsin uutta asuntoa, uutta koiraa, uutta sisustusta .... kaikki vaan siksi kun sisällä oli paha olla ja ajattelin että noilla se korjaantuu.

Sitten vaan tipahdin. Ei siinä sitten ollut mitään tehtävissä, en pystynyt mihinkään.

Nyt sairaslomalla. Oloani kuvailisin lähinnä painavaksi, toivottomaksi, murheelliseksi, väsyneeksi.

Vierailija
2/4 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo aika perus masennukselta kuulostaa. Lääkäriin yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin viimeistään siinä vaiheessa olevani masentunut kun rupesin pitämään päiväkirjaa kuinka usein itkin. Itkin kahden viikon aikana jokaikinen päivä. Silloin viimein uskalsin myöntää itselleni että olen masentunut. Apua hain kuitenkin vasta itsemurhayrityksen jälkeen vuosien jälkeen tuosta kun olin itse diagnosoinut itseni.

Vierailija
4/4 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen teeskentelevä introvertti-masentunut. Molemmat ovat mielestäni ärsyttäviä.