Minkä ikäsiä naisia on vanhemman miehen soveliasta tuijottaa?
Onko tähän jotain hiljaisia sääntöjä ja mikä on naisten oma mielipide? Missä kulkee laki??
Kommentit (39)
Ei minkään ikäisiä, tuijottaminen on yhtä ahdistavaa iästä riippumatta.
Riippuu, oletko rikas tai julkkis. Köyhä, ruma ja muutenkin atm ei ole edes hänen kengänpaulaakaan arvollinen päästämään.
Minusta riippuu miehen iästä, sellaisia, jotka ovat lähellä omaa ikää +/- 5-10v
Kaikenikäisillä naisilla on oikeus olla ilman tuijotusta, inhottavaa kaiken ikäisenä. Jotakin vallankäyttöä ja alistamisyritystähän sellainen painostava tuijotus on, vaikka tuijottajalla onkin jotakin ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäisillä naisilla on oikeus olla ilman tuijotusta, inhottavaa kaiken ikäisenä. Jotakin vallankäyttöä ja alistamisyritystähän sellainen painostava tuijotus on, vaikka tuijottajalla onkin jotakin ongelmaa.
Miotä sä lässytät? Kenelläkään ei ole mitään hemmetin oikeutta olla ilman tuijotusta. Päinvastoin mulla on jopa oikeus kuvata sun tissejä ja persettä julkisella paikalla ja runkutella niitä kuvia katsellen joka ilta.
Ei ketään ole soveliasta tuijottaa,eikä se kuulu missään hyviin tapoihin.
(Laki ei muuten sitten 'kulje' missään, se vain on siellä lakikirjassa ja sitä sovelletaan sieltä viranomaisten toimesta jos tarpeen. Sinulle ap. suosittelisin kyllä näin aluksi vain sitä 'Käytöksen kultaista kirjaa ' )
Ap minkäikäinen olet?
Olen itse 20+ ja minua ei haittaa vanhemman miehen katseet.
Katsele ikäisiäsi ja vanhempia naisia. Mut saat ainakin jättää huomioimatta. Kuvottaa, kun vanha mies tuijottaa kuola valuen.
ei nyt ketään kannata tuijotella, on muuten pirun ahdistavaa ja mikä sen pointti sitten on. Etkö voi netissä tuijotella anonyymisti
Vierailija kirjoitti:
Onko tähän jotain hiljaisia sääntöjä ja mikä on naisten oma mielipide? Missä kulkee laki??
Ei ole soveliasta tuijottaa ketään. Kaikki paitsi kaltaisesti moukat ymmärtävät sen.
No entä jos vain KATSOO (eikä tuijota)??? Aiemmin kysyin tuota katseen ja tuijotuksen eroa. Itse en näe mitään niiden välillä mutta kun olette fiksuja niin voitte selventää.
AP
18 +