Mistä ulkonäön piirteestä olet saanut "mairittelevia" kommentteja? Eli mitä ulkonäön piirrettäsi on kehuttu?
Mulle on huomautettu sulosääristäni, ihasteltu hassuille pienille kippurapikkuvarpailleni ja kurvivatsastani olen myös saanut kuulla. :-/
Ja kaikki kommentit eri ihmisiltä.
Kommentit (7)
en mistään koska olen niin ruma nainen.
Olen ihminen, jota kaikki pitivät nuoruudessani kauniina. Aina on kehuttu kasvoja, hiuksia, vartaloa. Vanhemmiten jälkimmäistä alettiin kehua vähemmän ja nyt ei enää ollenkaan. :-)
Ainoa mitä musta on koskaan kehuttu ovat pisamani ja itse vihaan niitä yli kaiken.
Aikoinaan kun vielä kävin kampaajilla lapsena, kehuttiin aina paksuja hienoja hiuksia. Jotkut kavereiden sukulaisetkin kehuivat niitä. Nykyäänkin joskus kuulee positiivisia kommentteja hiuksista.
Aikuisena on varmaan eniten kehuttu silmiä, yleensä isoiksi, kauniiksi tai intensiivistä väriä.
Kroppaa on sanottu hyvän muotoiseksi ja erikseen mainittu kapea vyötärö joskus.
Takapuolta on kehuttu tuntemattomien taholta joskus hyvin kyseenalaisilla tavoilla. Poikaystävät ovat kehuneet myös.
Jalkojen ja käsien kokoa on ihasteltu.
Ihan hyvä joskus muistella tällaisiakin. Vaikka näinkin paljon on kuullut positiivista, silti sitä välillä tuntee itseinhoa kun joku asia ei ole niin hyvin kuin haluaisi.
Kauneuttani, hiuksiani, sääriäni, rintojani, hampaitani, ihoani on kehuttu paljon. Suurin osa tosin vain nuorempana, nyt olen keski-ikäinen.
Silmiä joskus joku kännissä. Paksuja hiuksia.
Muuten ruma pottunokkainen tavis.
Eipä juuri mistään. Naista on silti aina hyvin saanut.