Minua ärsyttää, jos minua matkitaan. Muita?
En ymmärrä miksi ihmiset ei keksi omia tyylejä, meikkaustyylejä ja elämää. Useat ihmiset matkii minua ja se ärsyttää. Esim. työkaverini haluaa aina tietää mistä olen jonkun vaatteen ostanut ja haluaa sitten itse jäljitellä minun tyyliä. Tai joku haluaa tietää mitä huulipunaa käytän ja sitten haluaa tehdä koko meikin samalla tavalla kuin minä. Yksi kaverini halusi välttämättä ostaa samanlaisen auton kuin minä ostin. Miksei ihmiset keksi erilaisia tyylejä, kun pitää kopioida jo jotain olemassa olevaa?
Kommentit (4)
Mitä tuolle asialle voisi tehdä? En haluaisi kuitenkaan ketään loukata ja sanoa, että et voi ostaa samanlaista. Koska jokainen saa ostaa mitä haluaa.
Kuulostat uniikkiin teini-ikään jääneeltä. Samanlaista autoa ei saa muilla olla :D millaisen autoharvainaisuuden olet mahtanut itsellesi löytää?
Valehtelet tyynesti huulipunasi merkin ja sävyn, samoin vaatteiden merkit ja ostopaikat. Toki jos teet ostoksia Prismasta voi olla jo hankalampaa varata koko Nanson tuotanto itselle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat uniikkiin teini-ikään jääneeltä. Samanlaista autoa ei saa muilla olla :D millaisen autoharvainaisuuden olet mahtanut itsellesi löytää?
Valehtelet tyynesti huulipunasi merkin ja sävyn, samoin vaatteiden merkit ja ostopaikat. Toki jos teet ostoksia Prismasta voi olla jo hankalampaa varata koko Nanson tuotanto itselle.
Iällä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Olen 35-vuotias. En vaan tykkää siitä, että maailmassa on tuhansia muitakin tuotteita niin miksi pitää yrittää kopioida jonkun muun esim. pukeutumistyyli.
Täällä yks jota ärsyttää!