Tupakointi on paras nautinto
Ei että sitä tunnetta kun herää aamulla, laittaa kahvin tulemaan ja sitten menee parvekkeelle tupakalle. Sitä on vaikea sanoin kuvailla. Savuttomat jäävät paljosta paitsi.
Kommentit (8)
Kyllä se on huomattavasti nautinnollisempaa kun ei haise eikä maistu paskalle ja on riippuvuuksista vapaa. 26v poltin.
Pilvi on vielä parempi. Jointti huuleen ja sen jälkeen ihana nainen sänkyyn. Ei ole elämässä murheita sillä hetkellä.
Itse kyllä aina ihmettelin ennen kokeilua että mitä siitä savusta voi saada kun sitä keuhkoihin vetää. Alkoholin ymmärsin mutta en tupakkatuotteita, ennen kuin itse kokeilin. Kyllä se rentouttaa oloa ja se oli hämmentävä kokemus miten savun vetäminen henkeen voi noin vaikuttaa :D
En ole säännöllinen polttaja, satunnaisesti poltan viihteellä 0-2 röökiä muuten en koske. Hyvän makustahan se ei mielestäni ole eikä haise erityisen hyvältä. En myöskään koe että olisi hienoa olla koukussa ja vetää sitä kamaa joka päivä. Se on vähän sama kuin alkoholinkin kanssa. Satunnaisesti voi käyttää mutta en minä joka päivä haluaisi dokata. Menee muuten koko hommasta se juttu + eihän se terveellistäkään ole. Kaikkea kohtuudella se on toiminut tähän asti ongelmitta :)
Kaikille ei sovi alkoholi eikä tupakka. Ei tule kiksejä kummastakaan. Alkoholi tekee hoippuvan, punoittavan ja epämukavan olon. Tupakka tekee keuhkoista limaiset, laittaa räkimään ja vie hajuaistin.
Tai sitä kun töissä stressaava päivä ja pääset hetkeksi rauhoittumaan, ihmisten silmien alta pois tupakalle. Ai että.