Tuo Uutisvuoto on kyllä pilalla.
Kommentit (31)
Minusta taas hauskempi kuin aikoihin.
Laura ja Katja pesee kyllä Tervon ja Staanilan mennen ja tullen.
Samanlaista huutoa ja hölinää kuin kaikki muutkin talkshowt nykyään, ja samat vähät julkkikset kierrätetään myös tässä kuten kaikissa muissakin.
Katja Ståhl ja Janne Kataja olivat hyviä. Eikä Lavikainenkaan ihan huono ollut. Mutta juontajan joutaisi vaihtaa. Lauraa en ymmärrä huumoriohjelmaan.
Pilalla on, tuntuu ihan eri ohjelmilta. Näillä uusilla ei ole karismaa.
Janne Kataja on siis se jonka vuoro on tänä vuonna olla joka ohjelmassa. Lohduttavaa on se, että parin vuoden päästä se on korvattu seuraavalla hepulla joka tulee olemaan joka-ainoassa ohjelmassa.
Kuka esim. enää muistaa hirviniemeä tai niitä jotka oli joka ohjelmassa ennen hirviniemeä.
En muista koska olisin jättänyt uv:n katsomisen kesken. Eilen se tapahtu, kiitos Katajan tyhjänpäiväsen pulputuksen, arh! Parhaat jutun on suht lyhyitä, napakoita ei eilisen kaltaista Katajan jaarittelu. Rasittavia nuo "julkkikset" jotka pääsee ääneen eikä tajua, milloin kannattaa lopettaa, niin kiva on oman äänen kuuleminen. Tuskaa oli pätkä minkä jaksoin katsoa, ei se parantunu, joten soronoo.
Laura ei ainakaan pese Tervoa tai muitakaan. Katjalla on hyviä heittoja :-).
Nostan hattua juontajille, joka osaa pistää vieraille stopin, kun alkaa mennä "vuorisaarnaksi".
Baba vois puutua myös tähän nopeammin.
Jepujoo kirjoitti:
Nostan hattua juontajille, joka osaa pistää vieraille stopin, kun alkaa mennä "vuorisaarnaksi".
Baba vois puutua myös tähän nopeammin.
Barbara vois puuttua ihan kokonaan.
Ihan älytöntä käkätystä ja tyhjän nauramistahan se on ollut jo kauan. En vaan jaksa näitä omille vitseille nauravia juontajia ja tekohauskoja ohjelmia yhtään enää. Mikä tätä aikaa vaivaa kun tv on täynnä näitä mukamas hauskoja ohjelmia?
Eilen katsoin pitkästä aikaa. Sitä ennen katsoin kun vielä Stan oli siinä. Eilinen oli kyllä ihan kuraa ja pääosin tekohauskaa. Käänsin kanavan
Mun mielenkiinto ohjelmaan lopahti siihen kun ilmeni, että ensimmäisessä jaksossa on toisena juontajana Petteri Ahomaa ja asian tuplavahvisti se, että yksi vieraista oli Mikael Jungner.
Baba on ihana ja hoitanut työnsä hyvin. Onneksi hänen pestinsä ohjelmassa jatkuu. Katjasta olen myös aina tykännyt. Hän on mahtava persoona. Lauraa en osaa mieltää Uutisvuotoon, koska olen hänet nähnyt niin erilaisissa rooleissa muissa tv-ohjelmissa, mutta eiköhän uudessa pestissäkin pärjää hyvin. Toinen miesjuontaja on mulle täysin tuntematon, joten en voi muuta kuin toivottaa menestystä tässä uudessa tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielenkiinto ohjelmaan lopahti siihen kun ilmeni, että ensimmäisessä jaksossa on toisena juontajana Petteri Ahomaa ja asian tuplavahvisti se, että yksi vieraista oli Mikael Jungner.
Baba on ihana ja hoitanut työnsä hyvin. Onneksi hänen pestinsä ohjelmassa jatkuu. Katjasta olen myös aina tykännyt. Hän on mahtava persoona. Lauraa en osaa mieltää Uutisvuotoon, koska olen hänet nähnyt niin erilaisissa rooleissa muissa tv-ohjelmissa, mutta eiköhän uudessa pestissäkin pärjää hyvin. Toinen miesjuontaja on mulle täysin tuntematon, joten en voi muuta kuin toivottaa menestystä tässä uudessa tehtävässä.
Katja ok, ja se tuntematon vauvatukkamies, muut ei vaan pärjää huumoriohjelmassa.
Hassua kun muut kanavat täyttyvät huumoriohjelmista. Stand-up-ohjelmiin löytyy kevyesti 5-10 hauskaa tyyppiä per ohjelma. Mutta TV1 rämpii.
No tämä on enää vain jäähdyttelyä. Hyvä niin. Seuraava on mennyt jo kyllin pitkään.
Kaipaan Tervon nopeaa ja vähäsanaista älyn säilää, ja myös Saanilan "tyhmää" älykkyyttä. Nykyjuontajat ovat ajallemme tyypillisiä pintahauskoja, ei sisäistä sivistystä, tai se ei ainakaan näy.
Takaperin luetut uutiset -osio on hauska.
Se on ikävää että puhelias kapteeni ei olekaan hauska.