Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Uutisvuoto on kyllä pilalla.

Vierailija
30.09.2017 |

Valitettavasti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaperin luetut uutiset -osio on hauska.

Se on ikävää että puhelias kapteeni ei olekaan hauska.

Vierailija
2/31 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas hauskempi kuin aikoihin. 

Laura ja Katja pesee kyllä Tervon ja Staanilan mennen ja tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista huutoa ja hölinää kuin kaikki muutkin talkshowt nykyään, ja samat vähät julkkikset kierrätetään myös tässä kuten kaikissa muissakin.

Vierailija
4/31 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja Ståhl ja Janne Kataja olivat hyviä. Eikä Lavikainenkaan ihan huono ollut. Mutta juontajan joutaisi vaihtaa. Lauraa en ymmärrä huumoriohjelmaan.

Vierailija
5/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katajalle miinuspeukku.

Vierailija
6/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla on, tuntuu ihan eri ohjelmilta. Näillä uusilla ei ole karismaa.

Vierailija
7/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
8/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Kataja on siis se jonka vuoro on tänä vuonna olla joka ohjelmassa. Lohduttavaa on se, että parin vuoden päästä se on korvattu seuraavalla hepulla joka tulee olemaan joka-ainoassa ohjelmassa.

Kuka esim. enää muistaa hirviniemeä tai niitä jotka oli joka ohjelmassa ennen hirviniemeä.

Vierailija
9/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisin jättänyt uv:n katsomisen kesken. Eilen se tapahtu, kiitos Katajan tyhjänpäiväsen pulputuksen, arh! Parhaat jutun on suht lyhyitä, napakoita ei eilisen kaltaista Katajan jaarittelu. Rasittavia nuo "julkkikset" jotka pääsee ääneen eikä tajua, milloin kannattaa lopettaa, niin kiva on oman äänen kuuleminen. Tuskaa oli pätkä minkä jaksoin katsoa, ei se parantunu, joten soronoo.

Laura ei ainakaan pese Tervoa tai muitakaan. Katjalla on hyviä heittoja  :-).

Vierailija
10/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua juontajille, joka osaa pistää vieraille stopin, kun alkaa mennä "vuorisaarnaksi".

Baba vois puutua myös tähän nopeammin.

Vierailija
11/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepujoo kirjoitti:

Nostan hattua juontajille, joka osaa pistää vieraille stopin, kun alkaa mennä "vuorisaarnaksi".

Baba vois puutua myös tähän nopeammin.

Barbara vois puuttua ihan kokonaan.

Vierailija
12/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä käkätystä ja tyhjän nauramistahan se on ollut jo kauan. En vaan jaksa näitä omille vitseille nauravia juontajia ja tekohauskoja ohjelmia yhtään enää. Mikä tätä aikaa vaivaa kun tv on täynnä näitä mukamas hauskoja ohjelmia?

Vierailija
13/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tuotantokausi menossa.

Vierailija
14/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin pitkästä aikaa. Sitä ennen katsoin kun vielä Stan oli siinä. Eilinen oli kyllä ihan kuraa ja pääosin tekohauskaa. Käänsin kanavan

Vierailija
15/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba on huono.

Vierailija
16/31 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielenkiinto ohjelmaan lopahti siihen kun ilmeni, että ensimmäisessä jaksossa on toisena juontajana Petteri Ahomaa ja asian tuplavahvisti se, että yksi vieraista oli Mikael Jungner.    

Baba on ihana ja hoitanut työnsä hyvin. Onneksi hänen pestinsä ohjelmassa jatkuu.  Katjasta olen myös aina tykännyt. Hän on mahtava persoona.  Lauraa en osaa mieltää Uutisvuotoon, koska olen hänet nähnyt niin erilaisissa rooleissa muissa tv-ohjelmissa, mutta eiköhän uudessa pestissäkin pärjää hyvin. Toinen miesjuontaja on mulle täysin tuntematon, joten en voi muuta kuin toivottaa menestystä tässä uudessa tehtävässä.                         

Vierailija
17/31 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielenkiinto ohjelmaan lopahti siihen kun ilmeni, että ensimmäisessä jaksossa on toisena juontajana Petteri Ahomaa ja asian tuplavahvisti se, että yksi vieraista oli Mikael Jungner.    

Baba on ihana ja hoitanut työnsä hyvin. Onneksi hänen pestinsä ohjelmassa jatkuu.  Katjasta olen myös aina tykännyt. Hän on mahtava persoona.  Lauraa en osaa mieltää Uutisvuotoon, koska olen hänet nähnyt niin erilaisissa rooleissa muissa tv-ohjelmissa, mutta eiköhän uudessa pestissäkin pärjää hyvin. Toinen miesjuontaja on mulle täysin tuntematon, joten en voi muuta kuin toivottaa menestystä tässä uudessa tehtävässä.                         

Katja ok, ja se tuntematon vauvatukkamies, muut ei vaan pärjää huumoriohjelmassa.

Vierailija
18/31 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun muut kanavat täyttyvät huumoriohjelmista. Stand-up-ohjelmiin löytyy kevyesti 5-10 hauskaa tyyppiä per ohjelma. Mutta TV1 rämpii.

Vierailija
19/31 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on enää  vain jäähdyttelyä. Hyvä niin. Seuraava on mennyt jo kyllin pitkään.

Vierailija
20/31 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan Tervon nopeaa ja vähäsanaista älyn säilää, ja myös Saanilan "tyhmää" älykkyyttä. Nykyjuontajat ovat ajallemme tyypillisiä pintahauskoja, ei sisäistä sivistystä, tai se ei ainakaan näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi