Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 177cm/ 77kg mies liian pieni naisten mielestä?

Vierailija
30.09.2017 |

Kelpuutatteko kumppaniksinne?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170/70 -mies on herkumpi!

N.95% tuolla painoindeksillä varustetuista menee ns.laihaläskikategoriaan, ei kannata valehdella itselleen tai muille muuta.

Makunsa kullakin! Pitkät miehet ovat honkkeloita!

Ei kyse olekaan pituudesta, mutta 70 kg nyt vaan on useimmille 170 cm pitkille ihmisille - niin naisille kuin miehillekin - jo vähän liikaa. Eri asia tietenkin on, jos salilla on treenannut pidempään, ja kasvattanut lihasmassaansa sen 5-10 kg, niin sitten tuo paino on ok, mutta kyllä suurin osa 70 kg painavista 170 cm pitkistä miehistä näyttää jo vähän plösöltä ilman vaatteita. Ainakin on selvää, ettei useimmilla noilla mitoilla varustetuilla vatsapalikat pahemmin näy...

Tärkeämpää on, että mitä näkyvien/näkymättömien vatsapalikoiden alla ja yllä on...

Tietysti, mutta ei tuo 70 kg nyt mikään ihannepaino todellakaan ole 170 cm pitkälle miehelle. Vaikka itse olen reilu 180 cm pitkä ja painan 70-75 kg, niin en mä todellakaan mikään rimpula ole, vaan lihastakin löytyy jonkun verran. Kun painoin 80 kg, niin silloin mulla oli jo pieni pömppis ja vähän jenkkakahvoja.

Vierailija
22/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

77kg painava mies jää nykyään naisille liian kevyeksi kun usein naiset painaa jo yli 80kg :D Kyllä miehen pitää olla parisuhteessa se painavempi ja isompi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm mimmille kelpaat. Jätä missinmittaiset rauhaan.

Vierailija
24/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia lyhyitä, mutta hyvännäköisiä naisia.

Miksei kelpaisi? Ja muutenkin, jos kemiat kohtaa ja toisen kanssa on hyvä olla, ei pituudella pitäisi olla väliä.

Itsellä tosin 2 metrinen mies ja itse vain 160. Hassua sekin on, mutta en välitä.

Vierailija
25/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta jos ei ole lihaksia, niin aika pulska, melkein jo ylipainon puolella.

Vierailija
26/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm mimmille kelpaat. Jätä missinmittaiset rauhaan.

Mistä sinä missinmittaisten maut tiedät?

Vierailija
27/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet melkoinen pikku tappi. Eka luokkaiseksi vois luulla. Höpö höpö. Iso sen olla pitää!

Vierailija
28/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 186cm, 80kg ihmettelee, miksi 170cm miehet syyllistää naisia pituudestaan? Olen aika keskimittainen ja kukin hakee ihastuksensa sen mukaan kuin syntyy kemiaa..

Vierailija
29/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.95% tuolla painoindeksillä varustetuista menee ns.laihaläskikategoriaan, ei kannata valehdella itselleen tai muille muuta.

Makunsa kullakin! Pitkät miehet ovat honkkeloita!

Ei kyse olekaan pituudesta, mutta 70 kg nyt vaan on useimmille 170 cm pitkille ihmisille - niin naisille kuin miehillekin - jo vähän liikaa. Eri asia tietenkin on, jos salilla on treenannut pidempään, ja kasvattanut lihasmassaansa sen 5-10 kg, niin sitten tuo paino on ok, mutta kyllä suurin osa 70 kg painavista 170 cm pitkistä miehistä näyttää jo vähän plösöltä ilman vaatteita. Ainakin on selvää, ettei useimmilla noilla mitoilla varustetuilla vatsapalikat pahemmin näy...

Tärkeämpää on, että mitä näkyvien/näkymättömien vatsapalikoiden alla ja yllä on...

Tietysti, mutta ei tuo 70 kg nyt mikään ihannepaino todellakaan ole 170 cm pitkälle miehelle. Vaikka itse olen reilu 180 cm pitkä ja painan 70-75 kg, niin en mä todellakaan mikään rimpula ole, vaan lihastakin löytyy jonkun verran. Kun painoin 80 kg, niin silloin mulla oli jo pieni pömppis ja vähän jenkkakahvoja.

Kyllä sinä aika laiha olet. Itse olen 172/77 eikä juurikaan ole ylimääräistä vyötäröllä.

Vierailija
30/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se Elmossa meni?  178 cm on miehen mitta  Lyhyempi on tappi, pitempi roikale.

55 v, 178, 93.

Vierailija
31/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata naisia tähyillä noilla mitoilla vaikka mimmoinen oisit.

Itsekin pysyttelen sinkkuna niin ei tarvii tuollaisilla asioilla päätään vaivata.

Ja siitä huolimatta hyvässä kunnossa voi itsensä pitää

Vierailija
32/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä koko.

Oma mieheni on 182 cm, mutta ei 177 cm mikään lyhyt ole. Suomalaisten naisten keskipituushan taitaa olla 165 cm.

Ja hoikkuus on iso plussa!

Vierailija
33/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että nuoret miehet nykyisin hysterisoi ihan liikaa tosta pituudesta. Tai sitten nuoret naiset nykyisin tosiaan ei kelpuuta kuin pitkiä miehiä? 

Miehessä merkkaa todella paljon se, miten sen kroppansa kantaa.  Ruipelo mies ja jopa huomattavastikin ylipainoinen mies voi yhtä hyvin olla monien naisten silmissä vetäviä. Rauhallinen itsevarmuus on puoleensavetävä piirre miehessä, vaikka mitat olisi millaiset. Mutta jos miehestä välittyy että häpeilee omaa olemustaan, tai miettii liikaa ulkonäköään ja kelpaavuuttaan, se on turn-off varmaan lähes kaikille naisille .

Joten aloittajalle vois sanoo et älä edes mieti oletko liian pieni naisille - et varmasti ole. 

Vierailija
34/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia hukkapätkiä varten on keksitty BMW 😂

Vierailija
35/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan hyvän kokoinen. Minun poikaystäväni on vain muutaman sentin pidempi kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi