Onko 177cm/ 77kg mies liian pieni naisten mielestä?
Kommentit (35)
Outo kysymys.
Miksi sinussa on mielestäsi jotain vikaa? Olet normaalin mittainen ja painoinen.
Vierailija kirjoitti:
En :D.
Haluan, että mies on yli 180cm pitkä.
Itse olen 165cm ja korkkarit jalassa 170cm..
T. N21
Kelpaako jos mies on yli tuon 180cm korkkarit jalassa?
Eikös ap ole keskikokoinen? Ehkä 2cm lyhyempi
En ole nainen, mutta aika keskimittainen olet, tosin painoa on pituuteen nähden aika paljon. Jos sulla ei ole keskimääräistä enemmän lihasta, niin suosittelen laihduttamaan.
T. Mies, 181 cm
Kelpaa hyvin jos kolahtaa muuten. Että pää pystyyn vaan..
Varmasti mittojen puolesta kelpaa. Niin on kelvannut minunkin mieheni kymmenille naisille, vaikka on vain 172cm/68kg, köyhä, kouluttamaton ja kaljuuntunut jo alle 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
170/70 -mies on herkumpi!
N.95% tuolla painoindeksillä varustetuista menee ns.laihaläskikategoriaan, ei kannata valehdella itselleen tai muille muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.95% tuolla painoindeksillä varustetuista menee ns.laihaläskikategoriaan, ei kannata valehdella itselleen tai muille muuta.
Makunsa kullakin! Pitkät miehet ovat honkkeloita!
Ei haittais jos oisit vähän pitempi....
Kyllähän nainen lihasta nauttii jopa paremmin, kun on lihasta luiden ympärillä ;-)
Varmasti mittojen puolesta kelpaa. Niin on kelvannut minunkin mieheni kymmenille naisille, vaikka on vain 172cm/68kg, köyhä, kouluttamaton ja kaljuuntunut jo alle 30-vuotiaana.
Mitä sitä tässä mainostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse olekaan pituudesta, mutta 70 kg nyt vaan on useimmille 170 cm pitkille ihmisille - niin naisille kuin miehillekin - jo vähän liikaa. Eri asia tietenkin on, jos salilla on treenannut pidempään, ja kasvattanut lihasmassaansa sen 5-10 kg, niin sitten tuo paino on ok, mutta kyllä suurin osa 70 kg painavista 170 cm pitkistä miehistä näyttää jo vähän plösöltä ilman vaatteita. Ainakin on selvää, ettei useimmilla noilla mitoilla varustetuilla vatsapalikat pahemmin näy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse olekaan pituudesta, mutta 70 kg nyt vaan on useimmille 170 cm pitkille ihmisille - niin naisille kuin miehillekin - jo vähän liikaa. Eri asia tietenkin on, jos salilla on treenannut pidempään, ja kasvattanut lihasmassaansa sen 5-10 kg, niin sitten tuo paino on ok, mutta kyllä suurin osa 70 kg painavista 170 cm pitkistä miehistä näyttää jo vähän plösöltä ilman vaatteita. Ainakin on selvää, ettei useimmilla noilla mitoilla varustetuilla vatsapalikat pahemmin näy...
Tärkeämpää on, että mitä näkyvien/näkymättömien vatsapalikoiden alla ja yllä on...
Itse oon 165/58kg nainen ja mun mies on 174/70kg eli kelpaisi hyvin. Mihin sitä pituutta tarvii?
En :D.
Haluan, että mies on yli 180cm pitkä.
Itse olen 165cm ja korkkarit jalassa 170cm..
T. N21