Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskettavinta mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
30.09.2017 |

Kerro se täällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä olet prinsessa."

Vierailija
2/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se epävarman ja ujon 15-vuotiaan maailmaa liikutti, kun ihastukseni kohde totesi minun olevan lumoavan kaunis. Edelleen 13 vuoden jälkeen pelkkä muisto noista sanoista ja niitä koristaneesta hymystä saa perhoset liikkeelle ja hyvän tunteen koko kroppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se epävarman ja ujon 15-vuotiaan maailmaa liikutti, kun ihastukseni kohde totesi minun olevan lumoavan kaunis. Edelleen 13 vuoden jälkeen pelkkä muisto noista sanoista ja niitä koristaneesta hymystä saa perhoset liikkeelle ja hyvän tunteen koko kroppaan.

Vau! Eikö mitään muuta tapahtunut?

Vierailija
4/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli koskettavaa kun vanhempani totesivat, että minun pitäisi tappaa itseni. No en tappanut, ja sehän niitä vitutti-sekin on oma koskettava tarinansa.

Vierailija
5/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hammaslääkäriaikaa varatessa mies ajanvarauksessa sanoi "ei se mitään, sinulla on ollut varmasti paljon tekemistä". Olin unohtanut varata 1- ja 3- vuotistarkastukset lapsille. Oli ollut rankka viikko ja kun suljin puhelimen niin taisin kyyneleen tirauttaa.

Tosi tarina

Terkkuja tutuille!

Vierailija
6/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli näköjään niin koskettava asia, että ylläpitokin järkyttyi, vaikka se olikin vaan minulle rumasti sanottu lause.

Vierailija
7/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on monta naista ja rakastan niitä kaikkia. 

Vierailija
8/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sinä pärjäät, sinussa on naispoweria".

Tämä lause, kauan sitten, heikkona riittämättömyyden hetkenä, auttoi silloin ja kannustaa edellen eteenpäin. Kiitos mummu. Niin pärjäänkin!

Vierailija
9/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies pysäytti minut kadulla keskellä päivää ja sanoi "olet kaunein ikinä näkemäni nainen . Sanoin kiitos ja mies käveli pois.

Olin parikymppinen tyttö ja tuo mies varmaankin puolet minua vanhempi. Ihailen kovasti miehen rohkeutta, itse en moiseen kykenisi vaikka tuon yhden lauseen voima lämmittää vuosienkin jälkeen.

Vierailija
10/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sinä pärjäät, sinussa on naispoweria".

Tämä lause, kauan sitten, heikkona riittämättömyyden hetkenä, auttoi silloin ja kannustaa edellen eteenpäin. Kiitos mummu. Niin pärjäänkin!

Ihana ja viisas mummu!

Vierailija
11/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitisi olisi sinusta ylpeä."

Vierailija
12/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan itku. Pelastimme kerran miehen jonka joku toinen olisi jättänyt kuolemaan;( Potilas oli siirtymänsä toiseen sairaalaan ja lähtiessään tuli työhuoneeni ovelle, piti sanoa jotain mutta purskahti itkuun. En koskaan unohda sitä katsetta. Mies teki parannuksen ja on nyt työelämässä ja kaikki on hyvin. En ole kenenkään elämän pelastamisesta niin onnellinen kuin tämän miehen.

Vierailija
14/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme 15-vuotiaita, kun paras ystäväni jätti jäähyväisviestin puhelimeeni ja kertoi, että mihin ikinä hän joutuukaan niin olin ainoa jota hän rakastaa. Viimeinen viesti häneltä.

Vierailija
15/15 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies pysäytti minut kadulla keskellä päivää ja sanoi "olet kaunein ikinä näkemäni nainen . Sanoin kiitos ja mies käveli pois.

Olin parikymppinen tyttö ja tuo mies varmaankin puolet minua vanhempi. Ihailen kovasti miehen rohkeutta, itse en moiseen kykenisi vaikka tuon yhden lauseen voima lämmittää vuosienkin jälkeen.

Kuinka joku voi alapeukuttaa esimerkiksi tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän