Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidlin vaatteet yksittäispakataan muoveihin,

Vierailija
30.09.2017 |

Jos ne kuitenkin voidaan avata ja avataankin jo myymälässä ennen ostopäätöstä? Mikä järki? Todella epäekologista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet valitettavasti pakataan muoveihin. Vaateliikkeissä muovit on vain otettu pois.

Vierailija
2/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaatteet valitettavasti pakataan muoveihin. Vaateliikkeissä muovit on vain otettu pois.

Voi he lvetti, tätä en ole tiennytkään. Sairasta. Miksi ihmeessä ne pitää muovittaa. Eikö riittäisi että olisivat laatikoissa, joiden päällä on kansi. Eikös se suojaisi vaatteita matkan aikana ihan tarpeeksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hyvä juttu. Pysyy siistinä. Kun ihmiset vain tajuaisi että riittää että se yksi on avattu mutta ei kun pitää itse saada repiä uusi paketista. Ja sitten vaikka ostaisi sen tuotteen ostaa pakkaamattoman vaikka voisi ostaa sen itse auki repimänsä.

Vierailija
4/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muovit tuskin ovat halpavaatetuotannon suurin eettinen tai ekologinen ongelma.

Vierailija
5/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi he lvetti, tätä en ole tiennytkään. Sairasta. Miksi ihmeessä ne pitää muovittaa. Eikö riittäisi että olisivat laatikoissa, joiden päällä on kansi. Eikös se suojaisi vaatteita matkan aikana ihan tarpeeksi?

Ap

Ei se riitä. Ne laatikot on joskus tosi likaisia, samoin muovit, niin että purkamisen jälkeen on kädet ihan mustana. NÄin ainakin silloin, kun itse niitä olen purkanut. Ne mitkä on tarkoituskin myydä muoveineen oli joskus pakattu vielä isompi nippu erilliseen muoviin.

Vierailija
6/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se riitä. Ne laatikot on joskus tosi likaisia, samoin muovit, niin että purkamisen jälkeen on kädet ihan mustana. NÄin ainakin silloin, kun itse niitä olen purkanut. Ne mitkä on tarkoituskin myydä muoveineen oli joskus pakattu vielä isompi nippu erilliseen muoviin.

Tämä on yksi syy sille että ne pakataan yksittäisiin muoveihin. Lisäksi Lidlin kaltaisissa kaupoissa missä ne on kasassa laareissa ihmiset tiputtaa ja talloo päälle

Vierailija
7/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se liittyy (Lidlin) tehokkuus ajatteluun. On helpompaa siirtää vaatteet valmistajalta (,jostain halpatyöpaikasta) nopeasti jakeluun e. kuljettaa myyntipaikoille, josta ne myydään kuluttajille  pitkin poikin läntistä palloa puoliskoa jos tai kun vaatteet on pakattu mahd. jo tehtaalla muoveihin kuin jos ne kulejtettaisiin ilman pakkauksia tai vain hyvin vähän pakattuina, jolloin vaatteet saattaisivat helpommin kuraantua tai rikkoontua. - Kuluttajana on entistä vaikeampi pysyä perässä tai avata ja valaista koko ketju, koska yä usemmasta vaattesta ei enää näe, missä se on valmistettu. - Ja luultvasti olen vain hyvä uskoinen hölmö jos ja kun saatan erehtyä kuvittelemaan, että jos ostan kalliimman bulkki merkin tuotteen, niin se olisi automaattsesti valmistettu jotenkin erityisen paljon eettisemmin ja luontoarvoja kunnioittavammin, aati, että se olisi edelleen paremmin kestävä.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi