Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UNIQLO nettikaupasta kokemuksia?

Vierailija
30.09.2017 |

Onko joku tilannut tuolta vaatteita? Ovatko vaatteet vastanneet kuvia ja kokotaulukoita? Vaikuttaisi olevan hyvän hintaisia, joka hieman epäilyttääkin tässä...

En myöskään ensisilmäyksellä löytänyt tahoa mistä vaatteet shipataa, eli tuleeko tullimaksuja.?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Uniqlon nettikaupasta kokemusta, mutta vuosia ostanut perusvaatteeni Uniqlosta, kun asuin Pariisissa. Että laatu on kyllä ihan kohdallaan.

Vierailija
2/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha luitko mun ajatukset AP, itsellänikin oli suunnitelmissa tehdä keskustelu juuri tästä aiheesta :D Mutta muakin aihe kiinnostaa, kun olen ajatellut tuolta tilata noita merinovillaneuleita. Varsinkin, että vastaavatko kokoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vaatteita olen tilaillut sieltä. Yleensä kokovalinnat on mennyt nappiin. Parhaita löytöjä on ollut Airsm-alusvaatteet ja unelmankevyet kesäkäyttöön tarkoitetut ns. UV-neuletakit. Miehelle tilatut T-paidat on pysyneet myös hyvinä. Vaatteiden toimitus on ollut nopeaa, mutta palauttaminen hankalaa/kallista joten yritä katsoa oikea koko.

Vierailija
4/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään saanut sivuilta selvillä, että mistä vaatteet shipataan suomeen? Eli sijaitsevatko liikkeet ja jakelu euroopassa  mutta verkkokaupan tuotteet tulevat tilaajalle suoraan Aasiasta, jolloin tullimaksut voivat olla isoja? Pohtii ap.

Ehkä täytyy ottaa vain tilata ja katsoa miten käy. Olen myös noista merinovillavaatteista kiinnostunut! jos tilaan niin raportoin tänne sinulle  2/2 millaisia ne olivat :D

Vierailija
5/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovilla- ja kashmirneuleet olleet hyvälaatuisia, mutta mitoitus on aika niukka ja mallit ainakin naisten paidoissa lyhyitä, kannattaa ottaa kokoa isompi tai joku pitkä malli.

Vierailija
6/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran, etenkin merinoneuleita jotka ovat aivan superhyviä! Olen 175 cm ja 67 kg, ja käytän neuleissa L-kokoa. Mielestäni Uniqlon L on pitkälti vastaava kuin muidenkin merkkien (siis ainakin Euroopassa ja USA:ssa – alunperin ostin Uniqlota Japanista, ja siellä jopa XL tuntui vähän pieneltä).

Ja ei tule mitään tulleja, jos tilaa uniqlo.com/eu:sta.

Vierailija
7/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniqlosta tilatessa ei tarvitse maksaa tulleja, tulevat EU-alueelta. Koot mielestäni vastaavat merkintöjä. Uniqlossa hyvä laatu, olen sekä ostanut kivijalasta että tilannut netistä.

Vierailija
8/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen erittäin lämpimästi. Merkki on erittäin kuuluisa Japanilainen vaatemerkki (ns. Aasian H&M). Vaatteilla on hyvä hintalaatusuhde, shoppaan aina kun olen maassa missä liike on ja olen tilannut netistä kanssa.

Ainoa minus tilatessa on, että tulevat DHL:n kautta, joten osoitteen kannattaa olla sellainen missä joku on vastassa, tai sitten pitää hakea noutopisteestä. Yhden kerran olen myös palauttanut ostokset, ja kaikki suijui myös silloin todella hyvin.

Vaatteet tulevat varastosta Saksata ksäittääkseni.

Vierailija
9/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, EU-alueelta tulevat joten ei tulleja. Olen tilannut usein itsekin. Puljun merinovillaneuleita olen lähinnä tilaillut, tykkään.

Vierailija
10/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut eu-saitilta ja olen vaatteisiin todella tyytyväinen. Ovat laadukkaita (mm. merinoneuleet, kevytoppatakit ja airism-alustopit). Tilaisin enemmänkin, mutta kokoja on vaikea arvioida. Käytän enimmäkseen s-kokoa, joskus xs-kokoa. Mutta uniqlossa olen jotain s- ja m-välillä. Palautukset pitää maksaa itse.

Vierailija
11/35 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautukset maksaa paljon ja kulkevat postilla ja omalla kustannuksella.

Vierailija
12/35 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Uniqlon nettikaupasta kokemusta, mutta vuosia ostanut perusvaatteeni Uniqlosta, kun asuin Pariisissa. Että laatu on kyllä ihan kohdallaan.

Mutta kaikki vaatteet eivät vaan toimi Suomen säässä. Ostin toppatakin, jota kadun yhä.

Vierailija
13/35 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman merinovillaneuleen itselleni, todella laadukkaita ja hyvän hintaisia. Kestää myös konepesun. Olen normaalisti kokoa S, mutta tuolta M koko on ollut puseroissa aikas hyvä. Suosittelen!

Vierailija
14/35 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 15 Uniqlon merinovillaneuletta ja käytössä ympäri vuoden lähes jokaikinen päivä. Luottovaatteitani, joihin ei ole tullut ainuttakaan nyppyä kovassakaan käytössä ja kestävät pesukonepesunkin. Lisäksi muutama collegehuppari ja farkkuja sekä 6 vuotta käytössä ollut kevytuntuvatakki, joka näyttää edelleen kuin uudelta. Alustopeissa olen tykännyt Heattecheistä, joita minulla on neljä kpl. Kahta niistä olen käyttänyt päivittäin ainakin viimeiset 6 vuotta ja ovat edelleen hyväkuntoisia ja haalistumattomia. Jos haluaa pitkäikäisiä ja laadukkaita perusvaatteita, kannattaa ostaa Uniqlolta. Olen hamstrannut ulkomaan reissuilta ja myös tilannut pari kertaa verkkokaupasta. Nopeat toimitukset kotiovelle tai postilaatikkoon.

Vierailija
15/35 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki vaatteet eivät vaan toimi Suomen säässä. Ostin toppatakin, jota kadun yhä.

Miksi?

Vierailija
16/35 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen vaimoni väitti käytyämme Uniqlon liikkeessä Tukholmassa, että täällä myytävillä vaatteilla on eri koot kuin Japanissa myytävissä.

Hän toi minulle joskus XL-kokoisen kerraston Japanista ja se oli liian pieni. Sen sijaan ostin Tukholmasta M-kokoisen takin ja se oli naurettavan halpa, sopivan kokoinen ja oikein hyvä.

Vierailija
17/35 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos joku on kiinnostunut vielä. Vaatteet ovat ok, mutta verkkokauppa toimii huonosti. Olen tilannut 2 kertaa noin muutamaa kk aikana. Ensimmäinen toimitus oli ok - tuli postitse, ei ollut tullimaksua. Lähetetään, kun ymmärsin, Saksasta, ja pääkonttori on UK:ssä. Toinen kokemus on kamala. En saanut tilausta. Seurantakoodin mukaan on noudettavissa osoitteessa: Remote area, N/A, 00000 (jos joku tietää, missä se on, ilmoitaisitko minullekin :)) - eli osoite, joka ei ole olemassa. Asiakaspalvelu verkkokaupan kotisivulla ei toimi vaan - ei ollut yhtään vastausta (olen lähettänyt 5 viestiä kahden viikon aikana) eikä ollut edes tietoa, että "olemme saaneet viestisi..". Puhelinnumeroa Suomessa ei ole. Yritin soittaa UK-puhelinnumeroon - en onnistunut. Kirjoitin Facebookissa (vain UK ryhmä) - oli yksi vastaus, että se on osoitteessa Remote area :D, sitten - sivuuttaminen jo 3 viikkoa. Tilaus on ennakomaksettu.. siis en usko, että uskallan tilata vielä jotain Uniqlo-verkkokaupausta.    

Vierailija
18/35 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollakin vielä kokemuksia jaettavaksi tästä nettikaupasta? Haluaisin kovasti tilata, mutta en tiedä uskallanko.

Vierailija
19/35 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Uniqloa usemman kerran vuodessa ja kaikki on sujunut EU-saitilta tilatessa hyvin. Tälläkin viikolla tein tilauksen ti-iltana ja UPS toimitti paketin perjantaina iltapäivällä. Palautus on maksullista, se on ainoa negatiivinen asia. Tuotteiden hinta/laatu on aivan loistava. Lämmin suositus.

Vierailija
20/35 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Uniqlon verkkokauppa toimii ihan hyvin. Valitse alueeksi EU. Olen ostanut Uniqlon vaatteita liikkeestä esim. Pariisista myös (tai oikeastaan yleensä, mutta joskus myös tilannut Suomeen). Palauttaminen on tosiaan vissiin kallista, kun postimaksut tulee tilaajalle ja Suomen Posti on kallis. Joten kannattaa olla tarkka koon kanssa.

Hassua, täällä on kirjoitettu, että koot olisivat pieniä, mutta itsestä tuntuu, että ne vastaavat Saksan kokoja (joita Suomessakin yleensä käytetään) eli aika isoja. Siis jos vertaa esim. ranskalaiseen kokoluokitukseen, kun yleensä Ranskasta olen ostanut). Siellä verkkokaupassa ainakin EU-alueen jos valitsee, on käytössä ne saksalaiset koot, tai siis koot, jotka ainakin minusta vastaavat tavallisia suomalaisia kokoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä