Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte? Luokkakaverin törkeä käytös

Vierailija
30.09.2017 |

Kyse lapsen luokkakaverin ilkeästä käytöksestä. Sanoo todella rumasti ja loukkaavasti millon kenellekkin, mutta jostain syystä on aina inhonnut meidän lasta. Ehkä kokee uhkana, en tiedä, mutta koska meidän lapsi ei sano koskaan ilkeästi, on tietysti hyvä kohde. Nyt alkaa mun mitta täyttyä, joten mitä tekisitte.
Ottaakko yhteyttä äitiinsä (joka pitää omaansa enkeli-kullannuppuna ja käytös koulussa ihan hirviötä välillä) jonka en usko tekevän yhtään mitään kun ei usko kuitenkaan kun tää mukula alkaa pilittämään (tekee tätä ja valehtelee kuulema äidilleen päin naamaa, muut luokkakaverit kertoneet tästä).
Soitanko, otanko viestillä yhteyttä vai yhteys opettajaan (koulussahan se on pikku-piru, kun ei nää muuten oo tekemisissä, luojan kiitos). Tää kun on "kiva-koulu" ja just puhuneet kiusaamisesta jne ja ei mitään vaikutusta tähän. En haluis isompaa sotkua (tiedän että äitinsä alkaa myös kirjoittelut joka suuntaan ja ei usko) enkä halua että enemmän aletaan lastani höykyttämään, mutta ei tunnu hyvältä olla tekemättä mitään - silloin se ei ainakaan lopu. Mun lapsi ei uskalla sanoa kellekkään pahasti, on ihan liian kiltti. Oon jopa käskeny sanomaan takasi, mutta ei halua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät ole vapaa-aikana tekemisissä toistensa kanssa vaan ihan vain koulussa, ottaisin kiusaamisasiassa yhteyden ensisijaisesti opettajaan. 

Vierailija
2/3 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, opettajaa mietin itsekkin siksi, että koulussa se tapahtuu.

Eikö tää kiinnosta tän enempää...kun vain yksi vastaus. Kiitos edes siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitanko opettajalle ihan nimellä tän yhden vai pyydänkö ottaa ympäripyöreästi puheeksi - tosin se ei ole auttanut ennenkään...muutamiin ns. "häiriköihin" on tehonnut ja lopettaneet tunnilla hälinän jne. mutta tämä on selkeästi ihan koulukiusaaja-ainesta ja mitä se on teini-iässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme