Vaihdoin facebookissa profiilikuvan ja siitä tykkäsi kaksi ihmistä, vaari ja äiti, kannattaako poistaa profiili kokonaan?
Kavereiden kuvissa on usein jopa yli sata tykkäystä ja minun kuvastani tykkäävät säälistä muutama sukulainen. Ehkä poistan koko profiilin?
Kommentit (16)
Sen vaihtaminen ei välttämättä edes näy kuin vain muutaman uutisissa. Montako kaveria sulla edes on?
Vierailija kirjoitti:
Sen vaihtaminen ei välttämättä edes näy kuin vain muutaman uutisissa. Montako kaveria sulla edes on?
21 :( ja olen 19-vuotias.
ap
I feel u! Ei viitti mitään päivittää, kun ei ketään kiinnosta...
Mä vaihdoin joskus viime vuonna eikä kukaan tykännyt. Tosin aika vähän mulla kavereitakaan nykyään facebookissa, olen poistanut aivan kaikki kenen kanssa en ole oikeasti tekemisissä. Poislukien sukulaiset ja miehen sukulaiset. Käytän lähinnä facebookin ryhmiä, en enää päivittele juuri mitään kuulumisia.
Tämä on asia, mitä mä en ole ikinä ymmärtänyt facebookissa. Itsetunto kasvaa tykkäysten myötä ja jos ei saa tykkäyksiä, loukkaannutaan ja koko maailma romahtaa.
Jos toi on se peruste, miksi facebookissa ollaan, en ymmärrä koko facebookia.
No laita se profiilikuva asetuksista sellaiseksi ettei sitä voi kommentoida tai tykätä, eipähän ainakaan tarvi hävetä :)
Miten voi jotkut tykkäykset olla noin tärkeitä jollekin?
Naurahdin kun oli jotenkin hellyyttävä alotus. Et tietenkään poista profiilia, sulla on sentään välittäviä sukulaisia. Satojen tykkäysten tyypeillä ei välttämättä ole oikeita ystäviä, eikä välittäviä läheisiä.
Somen alkuperäinen tarkoitus ei ole se, että siellä kilpaillaan tykkäysten määrästä. Unohda koko kilpailuasetelma!
Yksi syy, miksi sain tarpeekseni facebookista oli tämä: Jos et tykkää/kommnetoi tai jotain muuta tähän viestiini vuorokauden sisällä, poistan kavereistani. Voi hitto, ihan normaaliälyisenä pitämäni aikuiset ihmiset harrastivat tuota. Sitten toinen se, että valitettiin stalkkauksesta, jos ei omasta elämästään kerro mitään. Ei kuulu muille, eikä niiden muiden ole pakko sinne joka asiaa kertoa. Ihan periaatteesta en ikinä kommentoinut noihin poistan kavereista -päivityksiin mitään, enkä tykännyt. Koska mulla ei ole velvollisuutta asua facebookissa. Oli helpompaa lähteä itse pois kun tehdä kaveripiiristään miellyttävä.
Tykkään vain profiilikuvavaihdoista niiden ihmisten osalta, jotka
-ovat erityisen läheisiä (lähisuku tai lähiystävät) tai
-saattavat hyödyttää minua jatkossa jossain mielessä
Sinulla ei ole mitään hävittävää ainakaan siinä, että joku ei ajattele hyötyvänsä sinusta.
Voi ei. Minusta ei ole kukaan koskaan tykännyt naamakirjassa, koska en ole sinne vielä tiliä tehnyt, vaikka ikää on yli 50. Mitenköhän selviän tästä kamalasta tilanteesta? Ihan hirveetä, jos en saa peukkuja ja tykkäyksiä somessa!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Minusta ei ole kukaan koskaan tykännyt naamakirjassa, koska en ole sinne vielä tiliä tehnyt, vaikka ikää on yli 50. Mitenköhän selviän tästä kamalasta tilanteesta? Ihan hirveetä, jos en saa peukkuja ja tykkäyksiä somessa!!!
Nyt sait multa peukun:)
Vieläkö 19-vuotiaat käyttää koko facebookia
Juu ei se ole tavallisen ihmisen paikka.